Jij ook gefeliciteerd Max. Knappe tijd hoor en qua drukte ben ik het helemaal met je eens in het begin. Heb dan zelf met de marathon het nog wat rustiger qua aantallen lopers, dus kan mij voorstellen hoe het voor jou geweest was.
Ben zelf zeer tevreden met het eindresultaat. Het is zowel qua eindtijd, als qua opbouw precies zoals ik hem had willen lopen. Rond de 6 minuten per kilometer en dan maar eens kijken hoelang we dat volhouden. Dat was praktisch de hele marathon, al ging vanaf de 30 km het lichtje toch langzaam uit. Eindtijd 4 uur 13 minuten en 2 seconden is wat er momenteel in zit, al ben ik niet volledig kapot gegaan. Natuurlijk zeer vermoeiend, maar echt grote problemen of pijntjes heb ik onderweg niet gehad, dus daar ben ik blij mee. Regen hadden we wel vanochtend, maar niet echt heel storend dat het met bakken tegelijk naar beneden kwam. Voor de start begon het wel al en dat was gewoon vervelend omdat je toch gewoon meer dan een half uur weinig bewegingsruimte heb met slechts een hempje en een korte broek aan. Had ook wel een vuilniszak om me heen, maar dat maakt het ook niet warm.