Pascallovic
Well-known member
Mooi dat het bij jou in iedergeval goed ging qua doelstelling.Ik zag overigens Pascallovic ook voorbij komen in net iets meer dan drie uur op de 30 van Amsterdam Noord. Gezien zijn eerdere halve marathon tijden had ik hem veel eerder verwacht, maar ik begrijp dat de Vierdaagse en de nasleep daarvan parten spelen. Lig je wel nog op schema voor Amsterdam?
Wat betreft mijzelf is het geen nasleep van de Vierdaagse, want alle pijntjes/blessures daarvan zijn al een maand weg. Het zit hem meer in de drukte rond werk en dergelijke waardoor ik te weinig rust kan nemen en trainen. Ben aan het heen en weer rennen tussen een kantoorbaan en werken bij een supermarkt. We hadden bij die supermarkt ook nog de sail voor onze deur, dus ook dat kost weer veel energie. Heeft mij tot nog toe 2 virussen opgeleverd in de laatste 3 weken en telkens wanneer ik een lange duurloop had gepland(de 25 km bij Phanos en gisteren de 30 km). Was gisteren dus wederom niet fit en dan rolt er zo'n tijd uit.
Lig wat betreft een tijd binnen de 4 uur niet op schema voor Amsterdam, dus zal de lat lager moeten leggen naar uitlopen. Maar wie weet valt het allemaal mee als ik weer fris kan lopen. Moet wat dat betreft even kijken hoe ik de Dam tot Damloop ga aanpakken. Voluit of als training en zodoende een lager tempo.