Vanavond de eerste keer dat ik de donderdagavond training mee heb gedaan. Die is zolang het licht genoeg is standaard in het Amsterdamse Bos. Het was knap benauwd in het Amsterdamse Bos, dus normaal gesproken zou ik vooral er een langzame duurloop van maken. Nu stond er echter een training op het programma, dus dan heb je het programma af te draaien. Vijf keer 1.600m op 10EM tempo. De eerste twee gingen in 10km tempo, de derde dat was ongeveer het 10EM tempo en de laatste twee heb ik meer aangegrepen om wat met de tips wat betreft looptechniek van de trainer te doen. Die zaten toch wel vijf tot tien seconden per km boven mijn 10EM tempo. Al met al wel tevreden, want het was dus uitermate benauwd en het parcours wat moest worden afgelegd was ook rottig.
Van de week ook het eerste hardloopschema ontvangen. Staan naast de twee trainingsdagen ook twee opdrachten voor het weekend op. Ik vermoed dat ik dan toch een voorkeur geef om dan vooral lekker mijn eigen ding te doen.
Van de week ook het eerste hardloopschema ontvangen. Staan naast de twee trainingsdagen ook twee opdrachten voor het weekend op. Ik vermoed dat ik dan toch een voorkeur geef om dan vooral lekker mijn eigen ding te doen.
Laatst bewerkt: