Pfff, wat een afstand weer. Moet er niet aan denken. Goed gemiddelde inderdaad. Heeft Bauke je nog ingehaald?
Hier zaterdag 10 km duurloop gedaan, gisteren 7 km met intervallen tussendoor en net terug van een dikke 50 km biken door de stad naar MTB-parcours Vlaardingen en terug. We keep on moving! :rumcolaa:
Goed bezig. Lopen, fietsen, lopen, fietsen. Nooit last van lood in de benen? Ik voel mn poten de volgende dag soms wel eventjes na veel inspanning.
Ik ben Bauke op de start voorbij gereden, toen was hij nog bezig met op de foto gaan met fans.
Bauke is een half uurtje na mij gestart, ik heb hem onderweg niet meer gezien. Deels had ik ook een ander parcours omdat hij op de 110 zat en ik op de 165.
Ik moet zeggen dat ik deze 165km BMT zwaarder vond dan de 235km van de Elfsteden. Heeft er vooral mee te maken dat je bij de BMT veel meer op jezelf aangewezen bent omdat er simpelweg minder deelnemers zijn. Minder gelegenheid tot linkeballen waardoor je het echt zelf moet doen en je echt stukken volop aan het stoempen bent. Gelukkig ligt dat stoempen me wel.
Afgelopen zaterdag had ik eigenlijk ook de LBL (Luik - Bastenaken - Luik) Ardennen Classic (167km of 230km) willen rijden, en dan daags erna de BMT. Helaas moest ik LBL laten schieten omdat ik vrijdagavond/nacht pas erg laat thuis zou zijn vanuit werk. Om 07.00 uur aan de start staan in Luik zou ik dan niet fatsoenlijk kunnen halen. Dus een streep erdoor.
Maar volgend weekend ga ik alsnog naar Luik voor Les G?ants des Ardennes. Ik heb een startbewijs voor de langste afstand, de 157km met 3220 hoogtemeters. Gaat ook een hele kluif worden over deels dezelfde route als LBL.