De 2000ste wedstrijd: Feyenoord - AZ

Max

Administrator
Forumleiding
Maakt hij in de winterstop weer een transfer naar een andere club.
 

leo1949

Well-known member
Nee ik denk het niet hij heeft getekend tot het einde van het seizoen.
Als hij met de winterstop weg zou gaan vangen we er wel geld voor.
 

Sensini

Active member
Trouwens, ik weet dat puristen het niet doen, maar DOS/FC Utrecht samen is ook 2000 komend weekend.

Zouden diezelfde puristen wel 2000 wedstrijden tellen voor Feyenoord? De huidige eredivisieclub werd pas op 17 mei 1978 opgericht als afsplisting van SC Feyenoord...
 

De Wolf

Well-known member
PEC Zwolle bestaat dus ook nog maar drie jaar.? Wel succesvol als nieuwe club met een beker en een verloren finale.
 

Sensini

Active member
PEC Zwolle bestaat dus ook nog maar drie jaar.? Wel succesvol als nieuwe club met een beker en een verloren finale.
Nee, 25 jaar. Op 1 juli 1990 werd FC Zwolle opgericht, als opvolger van het op 1 juli 1982 opgerichte PEC Zwolle'82, dat de opvolger was van het in 1910 opgerichte PEC. Drie jaar geleden was slechts een naamsverandering.
Op voetbal.nl van de KNVB staat als oprichtingsdatum trouwens 28 september 2015...

Overigens was mijn opmerking niet serieus hoor.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Inmiddels schijnen zowel Karsdorp als Nieuwkoop apart te trainen. Gaat lekker zo. Maar goed, er zal gerust wel een van de twee fit genoeg zijn om te starten tegen AZ.
 

Joost

Well-known member
Nee, 25 jaar. Op 1 juli 1990 werd FC Zwolle opgericht, als opvolger van het op 1 juli 1982 opgerichte PEC Zwolle'82, dat de opvolger was van het in 1910 opgerichte PEC. Drie jaar geleden was slechts een naamsverandering.
Op voetbal.nl van de KNVB staat als oprichtingsdatum trouwens 28 september 2015...

Overigens was mijn opmerking niet serieus hoor.

Je kunt ook nog beargumenteren dat er in 1969 een fusie heeft plaatsgevonden tussen de proftakken van Zwolsche Boys en PEC.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Inmiddels schijnen zowel Karsdorp als Nieuwkoop apart te trainen. Gaat lekker zo. Maar goed, er zal gerust wel een van de twee fit genoeg zijn om te starten tegen AZ.

Karsdorp zeker niet en Nieuwkoop hoogstwaarschijnlijk wel erbij tegen AZ.

Helaas nog steeds geen aanwijzingen dan Van der Heijden zijn basisplaats gaat verliezen. Zorgelijk met de grote wedstrijden in aantocht.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Karsdorp mogelijk toch nog inzetbaar tegen AZ. Gaan ze morgen testen. Nieuwkoop sowieso inzetbaar. Hij is gespaard op de training van deze week, om zondag sowieso te kunnen spelen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik weet niet of het nou zo verstandig is om Karsdorp te laten spelen. Loopt toch al wekenlang te rommelen en het blijft een tricky blessure. Hierna volgen ook nog een aantal belangrijke wedstrijden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
El Hamdaoui ontbreekt in ieder geval bij AZ. Dat scheelt weer een goede voetballer.
 

de waan

Well-known member
Ik ben een beetje te laat om nog in te haken op de fusie- en afsplitsingsdiscussie denk ik he? ;-)

#TeamJoost
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben een beetje te laat om nog in te haken op de fusie- en afsplitsingsdiscussie denk ik he? ;-)

#TeamJoost

Gewoon doen. In herhaling treden mag ook. Verder kan je er ook een ander willekeurig topic voor gebruiken. Met of zonder Blind naar Rusland bijvoorbeeld.
 
Bovenaan