De 2000ste wedstrijd: Feyenoord - AZ

Jamel

Administrator
Forumleiding
Twee hattricks achter elkaar van de man die het niet meer scheen te kunnen. Woensdag nog maar eentje dan.

Verder was het niet al te goed, maar de drie punten zijn weer lekkah!
 

Jozsef

New member
Ik zei al voor deze speelronde dat je blind kan inzetten op Ajax. Ze degelijk als de pest.
En hoewel Feyenoord de beste seizoenstrart heeft sinds 15 jaar ligt Ajax ons nooit.
Ik heb 't er niet op. Alles moet ook meezitten denk ik.

Hoogtepunt vanmiddag? De 14e minuut. Vooral die in de Kuip. Jullie weten waarom.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik had ook mijn twijfels, gelet op de twitter discussie gisteravond. Maar erg mooi dat het gewoon ging zoals het hoort. Ik kreeg er kippenvel van.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik had ook mijn twijfels, gelet op de twitter discussie gisteravond. Maar erg mooi dat het gewoon ging zoals het hoort. Ik kreeg er kippenvel van.

Toch zaten er weer wat halfjes tussen die het belachelijk vonden dat er geklapt werd. Gezien de verdere opmerkingen hadden ze via Via Gogo kaarten geritseld. Daarnaast werd er ook een Feyenoord liedje ingezet voor de minuut voorbij was. Het viel mij echter heel erg mee. Ik had een striemend fluitconcert verwacht van de ekte tot wellicht hun clubliederen over hamas en gas of joden op het vuur.
 

Pascallovic

Well-known member
Gewoon echt mooi hoe het ging. Niks dan respect ervoor. Die paar die het niet konden opbrengen waren niet storend.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gewoon echt mooi hoe het ging. Niks dan respect ervoor. Die paar die het niet konden opbrengen waren niet storend.

Zal vermoedelijk niet eens te horen zijn geweest.

Nee hoor maar als op het bord 13 zou staan komt het ook vreemd over.

Je hoorde dezelfde opmerking van Keyser veel op de tribune, maar je had het commentaar moeten lezen als we inderdaad met 13 op het bord gaan zingen.
 
Bovenaan