De 2000ste wedstrijd: Feyenoord - AZ

inhethoekje

Active member
Ben ik te precies als ik vast stel dat ze overal in de 15e minuut gingen klappen?

Ben ik te precies als ik zeg dat ik Johan alle sterkte toewens bij deze kutziekte maar dat ik al een paar dagen het idee heb dat hij is overleden?

Je zal maar geen uitslagen weten en op zondagavond Studio Sport aanzetten en al dat geklap in de 14e minuut zien in de stadions, dan denk je al snel dat Cruijff is overleden.
 

Susa

New member
Niks gezien maar ook zeker niet gewanhoopt voor AZ thuis, die hoor je winnen.

Ik vraag mij alleen af waarom van Bronkhorst van der Heijden boven Bottegin verkiest.
 

inhethoekje

Active member
Degelijke overwinning, al viel het even stil na de 1-1, maar al met al verdiend gewonnen.

Waar ik wel van schrok was Botteghin, ik zag hem af en toe sprinten waarbij ik sterk de indruk had dat hij al een marathon had gelopen en het nu even rustig aan deed.
Gaat hem nog niet worden, hij haakt niet aan, maar eerder af.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dan hebben we een probleem. Met Kongolo, Van Beek en Karsdorp heb je drie goede verdedigers. We hebben er vier nodig woensdag.
 

inhethoekje

Active member
Niks gezien maar ook zeker niet gewanhoopt voor AZ thuis, die hoor je winnen.

Ik vraag mij alleen af waarom van Bronkhorst van der Heijden boven Bottegin verkiest.

Kijk dan toch maar even naar de wedstrijd, Botteghin viel erg slecht in, en dan druk ik me nog redelijk positief uit.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Kijk dan toch maar even naar de wedstrijd, Botteghin viel erg slecht in, en dan druk ik me nog redelijk positief uit.

Van der Heijden was anders ook niet best. Een hoop duels verloren, veel kopduels verloren. Middenvelders en collega verdedigers moesten wel erg vaak bijspringen.
 

inhethoekje

Active member
Dan hebben we een probleem. Met Kongolo, Van Beek en Karsdorp heb je drie goede verdedigers. We hebben er vier nodig woensdag.

Je kan elke week wel zeiken op Arie maar je vergeet dat na de 1-1 het middenveld veel te veel ruimte liet tussen de linies, en dan komt Arie te zwemmen, maar ach, Lex is er niet meer dus moet er een ander pispaaltje gevonden worden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Je kan elke week wel zeiken op Arie maar je vergeet dat na de 1-1 het middenveld veel te veel ruimte liet tussen de linies, en dan komt Arie te zwemmen, maar ach, Lex is er niet meer dus moet er een ander pispaaltje gevonden worden.

Het zal best. Bij de tegengoals tegen SC Heerenveen zag hij er ook niet lekker uit en zo kan je nog wel door blijven gaan. Begon erg sterk, maar valt wat mij betreft erg ver terug.
 

inhethoekje

Active member
Het zal best. Bij de tegengoals tegen SC Heerenveen zag hij er ook niet lekker uit en zo kan je nog wel door blijven gaan. Begon erg sterk, maar valt wat mij betreft erg ver terug.

Hij verdedigd deze bal erg knullig maar heb je gelet op de rest in de 16 meter?
Die gast van AZ mocht vanaf het middenveld in komen lopen om die bal erin te tikken, en iedereen stond erbij en keek ernaar.
 

fr-keff

Active member
Bij de NOS snapten ze schijnbaar niet dat overal na 14 minuten een ovatie gegeven werd en niet in de 14' minuut.

Wel lullig dat de Kromme in beeld kwam en niet klapte.

Ik weet niet hoe het in de samenvatting te zien was maar bij FOX zag je duidelijk dat hij het even zwaar had en zijn bril net terug op zijn neus had gezet en nog wat tranen wegveegde.
 

Jozsef

New member

Forza AZ

Well-known member
Schandalig optreden weer van Kuipers, die door de onterechte penalty de wedstrijd een kwartier voor tijd om zeep hielp. En ook de rest van de wedstrijd nogal opzichtig aan het thuisfluiten was.

Dat wil niet zeggen dat Feyenoord niet (iets) beter was, maar het had zomaar nog gelijk kunnen worden in de laatste fase als het 2-1 was blijven staan.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Schandalig optreden weer van Kuipers, die door de onterechte penalty de wedstrijd een kwartier voor tijd om zeep hielp. En ook de rest van de wedstrijd nogal opzichtig aan het thuisfluiten was.

Dat wil niet zeggen dat Feyenoord niet (iets) beter was, maar het had zomaar nog gelijk kunnen worden in de laatste fase als het 2-1 was blijven staan.

Huh???
 

Max

Administrator
Forumleiding
De 2000ste wedstrijd: Feyenoord - AZ

Het zal wel. Ik heb verder geen beelden terug gezien. Er bestaan dit seizoen sowieso geen terechte pingels voor Feyenoord. Als we woensdag een strafschoppenserie krijgen zal dat ook wel onterecht zijn.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het is dit seizoen natuurlijk al gewoon voor jullie dat Feyenoord steeds bevoordeeld wordt, dat het blijkbaar niet eens meer opvalt.

Gelul van de bovenste plank.

Heb je de situatie al teruggezien? 100% strafschop.
 

Abubakari

Well-known member
Ik weet niet hoe het in de samenvatting te zien was maar bij FOX zag je duidelijk dat hij het even zwaar had en zijn bril net terug op zijn neus had gezet en nog wat tranen wegveegde.

Ik bedoelde eigenlijk Wel lullig dat de Kromme in beeld kwam op een moment dat hij niet klapte.
Ik twijfelde namelijk niet aan de gevoelens van de Kromme.
 
Bovenaan