Ben ik te precies als ik vast stel dat ze overal in de 15e minuut gingen klappen?
Bij de NOS snapten ze schijnbaar niet dat overal na 14 minuten een ovatie gegeven werd en niet in de 14' minuut.
Wel lullig dat de Kromme in beeld kwam en niet klapte.
Ben ik te precies als ik vast stel dat ze overal in de 15e minuut gingen klappen?
Niks gezien maar ook zeker niet gewanhoopt voor AZ thuis, die hoor je winnen.
Ik vraag mij alleen af waarom van Bronkhorst van der Heijden boven Bottegin verkiest.
Kijk dan toch maar even naar de wedstrijd, Botteghin viel erg slecht in, en dan druk ik me nog redelijk positief uit.
Dan hebben we een probleem. Met Kongolo, Van Beek en Karsdorp heb je drie goede verdedigers. We hebben er vier nodig woensdag.
Je kan elke week wel zeiken op Arie maar je vergeet dat na de 1-1 het middenveld veel te veel ruimte liet tussen de linies, en dan komt Arie te zwemmen, maar ach, Lex is er niet meer dus moet er een ander pispaaltje gevonden worden.
Het zal best. Bij de tegengoals tegen SC Heerenveen zag hij er ook niet lekker uit en zo kan je nog wel door blijven gaan. Begon erg sterk, maar valt wat mij betreft erg ver terug.
Bij de NOS snapten ze schijnbaar niet dat overal na 14 minuten een ovatie gegeven werd en niet in de 14' minuut.
Wel lullig dat de Kromme in beeld kwam en niet klapte.
,,Of ik Johan Cruijff nog een hart onder de riem wil steken?'' Willem van Hanegem valt weer even stil. Dan: ,,Ik kan zeggen: beterschap. Of sterkte. Maar hier zijn geen woorden voor. Ik denk al de hele dag aan hem. Dit is niet te bevatten. Je hoopt gewoon dat het niet zo is. Dit hoort bij het leven. Iedereen kan ziek worden. Maar bij sommigen denk je: nee, dat kan niet waar zijn!''
Schandalig optreden weer van Kuipers, die door de onterechte penalty de wedstrijd een kwartier voor tijd om zeep hielp. En ook de rest van de wedstrijd nogal opzichtig aan het thuisfluiten was.
Dat wil niet zeggen dat Feyenoord niet (iets) beter was, maar het had zomaar nog gelijk kunnen worden in de laatste fase als het 2-1 was blijven staan.
Het is dit seizoen natuurlijk al gewoon voor jullie dat Feyenoord steeds bevoordeeld wordt, dat het blijkbaar niet eens meer opvalt.Huh???
Het is dit seizoen natuurlijk al gewoon voor jullie dat Feyenoord steeds bevoordeeld wordt, dat het blijkbaar niet eens meer opvalt.
Ik weet niet hoe het in de samenvatting te zien was maar bij FOX zag je duidelijk dat hij het even zwaar had en zijn bril net terug op zijn neus had gezet en nog wat tranen wegveegde.
Dat viel mij ook erg op.Ik bedoelde eigenlijk Wel lullig dat de Kromme in beeld kwam op een moment dat hij niet klapte.
Ik twijfelde namelijk niet aan de gevoelens van de Kromme.