Darten

Maasveld

Well-known member
Haha, Barneveld en van der Voort zijn bang dat de dartssport niet serieus genomen wordt omdat de wereldkampioen verkleed is als The Grinch.
 

Joost

Well-known member
Echt een heel fraaie zege van Van Duivenbode tegen Rob Cross. Hij leek het te verspelen door in de derde set zijn kansen niet te pakken maar wint alsnog.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik dacht niet dat ie 'm zou gooien trouwens. De nervositeit droop ervan af toen hij klaar ging staan voor die 99.
 

Joost

Well-known member
Ik vond hem op het podium al de hele wedstrijd erg gefocust, in tegenstelling tot de meeste andere Nederlanders die vooral emotieloos stonden te werpen.

Eerder op de avond won ook Noppert maar dat was minder spectaculair, eerder een van de grootste worstelingen die ik de laatste jaren bij de PDC heb gezien. Ik denk dat Satyr regelmatig beter gooit.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik vond hem op het podium al de hele wedstrijd erg gefocust, in tegenstelling tot de meeste andere Nederlanders die vooral emotieloos stonden te werpen.

Eerder op de avond won ook Noppert maar dat was minder spectaculair, eerder een van de grootste worstelingen die ik de laatste jaren bij de PDC heb gezien. Ik denk dat Satyr regelmatig beter gooit.

Ik weet niet wat er met Noppert was, maar die was inderdaad totaal zichzelf niet.

Ach, de meeste darters staan niet bekend om hun enorme discipline. Denk dat de periode van corona er voor velen ook eentje was van een gebrek aan regelmaat en dat dit ook nog wel even te merken zal zijn.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zo, deze was ook wel ziek. Bunting gooit in de beslissende 5e leg van de 5e set een 11-darter, terwijl Boulton op 81 stond te wachten.
 
Bovenaan