Darten

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vind het fascinerend om te zien hoe erg dat meisje in de studio haar best doet om enthousiast over te komen. :)

Jamel

Administrator
Forumleiding
Bij Clemens oogt het soms zo ontzettend makkelijk. Verbaast me al jaren waarom hij niet vaker ver komt in toernooien. Heeft het intrinsieke talent van een top-10 speler.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jim Williams gooit echt een fantastische wedstrijd. Zowat 100 gemiddeld en 63% op zijn dubbels na vijf sets.

Pascallovic

Well-known member
Dat was men even in de voorbeschouwing vergeten te melden, dat als Price zijn topniveau zou halen het zo maar ook eens rap kan gaan.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Van de drie middagpartijen van vandaag kijk ik het meeste uit naar de eerste. Denk dat veel kijker vooral wachten op Nederlander Noppert en legend of the game Anderson. Maar als Searle en De Souza in goede doen zijn, kan dat echt een knaller worden.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Van de drie middagpartijen van vandaag kijk ik het meeste uit naar de eerste. Denk dat veel kijker vooral wachten op Nederlander Noppert en legend of the game Anderson. Maar als Searle en De Souza in goede doen zijn, kan dat echt een knaller worden.
Valt voorlopig erg tegen. :ROFLMAO:

Reinoud

Well-known member
Searle zal toch wel een stuk beter moeten gaan gooien om Price tegenstand te kunnen bieden. Wel sympathieke verschijning

Bovenaan