Darten

Reinoud

Well-known member
Inderdaad, maar darts blijft een raar spelletje. En dat moet ik na 25 jaar darts kijken wel een keertje weten.
Oef hij laat ook echt niets meer zien na die eerste twee sets. Programma naar 1/4 finale lag open, maar komt dus weer de laatste 32 niet voorbij. Zonde hoor, zeker gezien zijn goede jaar

Jamel

Administrator
Forumleiding
Oef hij laat ook echt niets meer zien na die eerste twee sets. Programma naar 1/4 finale lag open, maar komt dus weer de laatste 32 niet voorbij. Zonde hoor, zeker gezien zijn goede jaar
Hij zit ook helemaal stuk nu in het interview. Pijnlijk om te zien.

Echt heel zonde, inderdaad. Met het niveau van de eerste twee sets kan hij van iedereen winnen.

Reinoud

Well-known member
Anderson, Lewis, Wright, Barney. Toch alweer een aardig lijstje oud wereldkampioenen eruit. Price, Cross en Van Gerwen nog over. Al zal ik nu vast iemand vergeten zijn.

Reinoud

Well-known member
Hangt er vanaf of je de titel van Bunting bij de BDO wilt meetellen.
Nee bewust niet meegenomen.

Denk dat die echt na het moment is geweest dat het meerendeel al bij PDC speelde. Voor mijn gevoel bij de eerste van Barney bij de PDC misschien zelfs nog andersom. Dat BDO over het geheel misschien nog sterker was. Maar lag in ieder geval dichter bij elkaar.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het bijzondere is: Suljovic staat ook een fenomenale pot te spelen, maar komt er amper aan te pas.

Bovenaan