Reinoud
Well-known member
In zijn interviews komt hij kon mij altijd sympathiek over.Searle die als ie gooit altijd kijkt of ie stront ruikt een sympathieke verschijning?
In zijn interviews komt hij kon mij altijd sympathiek over.Searle die als ie gooit altijd kijkt of ie stront ruikt een sympathieke verschijning?
Weet je, ik doe wel alleen na de wedstrijd dit soort dingetjes posten voortaan.Staat goed te spelen zeg, Noppert.
Tja was ook niet helemaal te voorzien...Weet je, ik doe wel alleen na de wedstrijd dit soort dingetjes posten voortaan.
Inderdaad, maar darts blijft een raar spelletje. En dat moet ik na 25 jaar darts kijken wel een keertje weten.Tja was ook niet helemaal te voorzien...
Oef hij laat ook echt niets meer zien na die eerste twee sets. Programma naar 1/4 finale lag open, maar komt dus weer de laatste 32 niet voorbij. Zonde hoor, zeker gezien zijn goede jaarInderdaad, maar darts blijft een raar spelletje. En dat moet ik na 25 jaar darts kijken wel een keertje weten.
Hij zit ook helemaal stuk nu in het interview. Pijnlijk om te zien.Oef hij laat ook echt niets meer zien na die eerste twee sets. Programma naar 1/4 finale lag open, maar komt dus weer de laatste 32 niet voorbij. Zonde hoor, zeker gezien zijn goede jaar
Hangt er vanaf of je de titel van Bunting bij de BDO wilt meetellen.
BDO voor de split in Darts?Hangt er vanaf of je de titel van Bunting bij de BDO wilt meetellen.
Iemand die zich niet gekwalificeerd heeft en niet eens in het bezit van een Tourcard is zou ik niet meetellen.Dan telt Klaasen ook mee
Nee bewust niet meegenomen.Hangt er vanaf of je de titel van Bunting bij de BDO wilt meetellen.
Pakt nu wel de set. Heel erg knap!Het bijzondere is: Suljovic staat ook een fenomenale pot te spelen, maar komt er amper aan te pas.