Darten

Pascallovic

Well-known member
Die wedstrijd van nu tussen Hughes en Hendriks is echt zo’n pot waarvan je zegt ‘stuur ze beiden naar huis’. Niet doorheen te komen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Sherrock haalt toch ook steeds een heel behoorlijk niveau op het WK. Best apart dat ze vrijwel nergens anders dit niveau haalt. Zij gooit op het podium beter dan op de vloer, wat best uniek is.
 

Joost

Well-known member
Ik vond van Barneveld prima gooien gisteren.
Wedstrijd was vrijwel identiek aan die van Price. De tegenstander begon sterk en won de eerste, daarna kantelde het en won RVB de laatste set zelfs betrekkelijk eenvoudig.

Maar of het genoeg is om Price te verslaan, dat denk ik niet.
 

Jef400

Well-known member
De worp van Hendriks is vrij irritant om te zien.

En die moet hierna tegen Brandan Dolan. Dat wordt koffietijd.
 

Pascallovic

Well-known member
Als ze maar niet weer het record gemiste dubbels in 1 wedstrijd gaan aanvallen. Gisteren hebben hij en zijn tegenstander 56 dubbels gemist in 4 sets. Scorend was het ook niet veel, dus dat kijkt vervelend weg als de darters ook nog eens relatief kleurloos zijn.

Wel genoten van de partij tussen Sherrock en Evans. Die laatste kwam heel goed weg. Wat foutjes van Sherrock op het eind van set 3 en 4 die beslissend waren. Scorend was ze eigenlijk de betere. Als ze dit niveau vaker zou laten zien, kan ze prima mee bij de heren. Evans was vooral opgelucht dat het voorbij was. Leuke speler om naar te kijken. Barney in de laatste partij degelijk gegooid. Ben benieuwd of hij weer van Price kan winnen na de kerst.
 

Jef400

Well-known member
Als ze maar niet weer het record gemiste dubbels in 1 wedstrijd gaan aanvallen. Gisteren hebben hij en zijn tegenstander 56 dubbels gemist in 4 sets. Scorend was het ook niet veel, dus dat kijkt vervelend weg als de darters ook nog eens relatief kleurloos zijn.

Wel genoten van de partij tussen Sherrock en Evans. Die laatste kwam heel goed weg. Wat foutjes van Sherrock op het eind van set 3 en 4 die beslissend waren. Scorend was ze eigenlijk de betere. Als ze dit niveau vaker zou laten zien, kan ze prima mee bij de heren. Evans was vooral opgelucht dat het voorbij was. Leuke speler om naar te kijken. Barney in de laatste partij degelijk gegooid. Ben benieuwd of hij weer van Price kan winnen na de kerst.
Dat zullen we gaan zien. Ik hoop in ieder geval dat we wat beter darts te zien gaan krijgen want de eerste ronden is het soms wel erg schraal waar we naar zitten te kijken.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ha, wat een heerlijke finish! En O'Connor speelt niet eens slecht, maar Clemens is dodelijk effectief. Beste partij tot nu toe, dit.
 

Joost

Well-known member
Ik moet ietsje meer moeite doen om Viaplay te vinden maar dit WK wordt prima in beeld gebracht. Niet iedere keer dezelfde reclames helpt natuurlijk ook wel mee.

Wat ik het meest kan waarderen zijn die extra statistieken die ze tonen in de pauzes.

Noppert en van Trijn speelde twee identieke duels met behoorlijk niveauverschil. Noppert dus makkelijk door, van Trijn volkomen kansloos.

Het zou wel mooi zijn als er weer eens een tweede Nederlander tot de echte top kan doordringen. Erg jammer dat van Duijvenbode en van Gerwen elkaar in de 4e ronde al tegen kunnen komen. Noppert is als 9e geplaatst en zou qua schema in de kwartfinale Price tegen kunnen komen.
 

Pascallovic

Well-known member
Opvallend hoe weinig verrassingen er tot nog toe zijn. Van de 32 geplaatste spelers zitten er nog 29 in het toernooi bij de laatste 32.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Mij kennende ga ik het weer jinxen en verliest Josh Rock van Aspinall. Maar jemig, wat is die kerel goed zeg.
 

Pascallovic

Well-known member
Vreemde laatste beurt van Aspinall. Op 3-3 en 2-1 in legs voor Rock en 3 pijlen op dubbel 8 veel weigeringen om de tweede pijl te gooien.
 
Bovenaan