Darten

Max

Administrator
Forumleiding
Van Dijk, Berghius en NopperT hadden eerst een BaCo achterover moeten tikken.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vind het op zich wel bijzonder dat al die mensen in de studio bijna alleen maar over Adrian Lewis praten, terwijl Damon Heta op de vloer een fantastisch jaar heeft en dus vooraf gezien torenhoog favoriet was. Heta heeft van alle spelers het hoogste gemiddelde over alle players championships, dit seizoen. En hij won in oktober nog de Gibraltar Darts Trophy, oa door in de halve finale van Van Gerwen te winnen en in de finale van Wright. Toegegeven, de Australiër was op tv-toernooien niet geweldig. Maar Lewis nog een stuk minder.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik begrijp het ook niet. Lewis is al een tijdje verleden tijd, terwijl Heta gewoon veel heeft laten zien de laatste jaren. Een opgaande lijn. Zie ook vandaag.
Frank Vischschraper (aardige vent, trouwens. Niets mis mee) ook na de wedstrijd: "dit had niemand verwacht". Nou, ik wel. En iedereen die het darten de laatste jaren een beetje heeft gevolgd ook.
 

Pascallovic

Well-known member
Frank Vischschraper (aardige vent, trouwens. Niets mis mee) ook na de wedstrijd: "dit had niemand verwacht". Nou, ik wel. En iedereen die het darten de laatste jaren een beetje heeft gevolgd ook.
Ik had geen 3-0 verwacht of 83 gemiddeld van Lewis, want zo slecht is die nou ook weer niet. Maar een overwinning van Heta was op zich logisch, ook op voorhand.
 

Pascallovic

Well-known member
Floreerde geloof ik vooral toen er geen publiek in de zaal zat.
Op het moment van posten gooide hij onder de 80 gemiddeld na 2 sets. (Whitlock niet veel beter overigens) Snap dat ie niet meer top is, maar zo matig verwacht je ook niet. Volgens mij 2x tops geraakt in 15 pogingen. Knap hoe hij dan plotseling wel de legs binnen 15 darts uitgooit en op die manier wint.
 
Bovenaan