Nee, ik ben een William O'Conner typeGedraag jij je tijdens het darten ook zo als die mafklapper Cameron Menzies?😀
Zou Van Gerwen dat nou nog zeggen, oke, die is zeer stoïcijns, maar Barney heeft al meer dan 20 jaar allerlei zaken nodig (van baco's tot pleisters op armen, tot gelukskettinkjes enz) om het mentaal enigszins acceptabel te houden voor hem...
Frank Vischschraper (aardige vent, trouwens. Niets mis mee) ook na de wedstrijd: "dit had niemand verwacht". Nou, ik wel. En iedereen die het darten de laatste jaren een beetje heeft gevolgd ook.Ik begrijp het ook niet. Lewis is al een tijdje verleden tijd, terwijl Heta gewoon veel heeft laten zien de laatste jaren. Een opgaande lijn. Zie ook vandaag.
Ik had geen 3-0 verwacht of 83 gemiddeld van Lewis, want zo slecht is die nou ook weer niet. Maar een overwinning van Heta was op zich logisch, ook op voorhand.Frank Vischschraper (aardige vent, trouwens. Niets mis mee) ook na de wedstrijd: "dit had niemand verwacht". Nou, ik wel. En iedereen die het darten de laatste jaren een beetje heeft gevolgd ook.
Nee, van den Bergh gooit wel eens toernooien hier in de buurt.@Satyr: jij gooit weleens tegen Mike de Decker, toch? Geweldige eerste set van hem.
Floreerde geloof ik vooral toen er geen publiek in de zaal zat.Wat is De Sousa afgezakt qua niveau zeg.
Op het moment van posten gooide hij onder de 80 gemiddeld na 2 sets. (Whitlock niet veel beter overigens) Snap dat ie niet meer top is, maar zo matig verwacht je ook niet. Volgens mij 2x tops geraakt in 15 pogingen. Knap hoe hij dan plotseling wel de legs binnen 15 darts uitgooit en op die manier wint.Floreerde geloof ik vooral toen er geen publiek in de zaal zat.