Pascallovic
Well-known member
Wat een verschil met de vorige pot. King na 8 legs nog geen pijl op een dubbel gehad.
Trap ik er toch weer in. Sorry, Rob.Cross als in zijn beste dagen hoor. Hij krijgt helemaal niets terug van King en staat toch dik boven de 100 gemiddeld en boven de 50% op zijn dubbels te gooien.
Uiteindelijk toch eenvoudig gewonnen.Trap ik er toch weer in. Sorry, Rob.
Uiteindelijk toch eenvoudig gewonnen.
Als Van Gerwen en Price de uitgesproken favorieten zijn. Volgt Cross toch wel met Smith. Wellicht nog Cullen en Clayton?
Nummer vijf geplaatst Humphries zie ik bijvoorbeeld niet als outsider
Rock heeft niet ongunstig geloot. Winnen van Clayton en Kim/Dimitri en hij staat bij de laatste 4. Niet zo heel gek deze quoteringen. Iemand uit de door mij genoemde 4 namen wordt immers halve finalist.Willekeurige goksite erbij gepakt
1. MvG 2.5
2. Price 5
3. Smith 5.5
4. Rock 8
5. Clayton 13
6. Humphries & vd Bergh 17
7. Cross 19
8. Cullen & DvD 21
Rock natuurlijk erg goed in vorm, maar kan mij niet voorstellen dat hij ineens zo ver komt op een major.
Ja, een aantal jaar geleden had hij het na die eerste twee sets allang opgegeven.Volgens mij is de grootste winst bij Van der Voort dat hij er veel meer lol in heeft. Staat minder (vaak) tegen zichzelf te spelen, is veel minder negatief op het podium
Speelt nog steeds, maar hij accepteert het meer. Net als de loting, hij zegt heel simpel weet je van te voren dus moet je op andere toernooien beter presteren. Ben er van overtuigd dat het voor hem daardoor ook veel leuker is.En het gaat niet de hele tijd over zijn rug. We kunnen het over darten hebben.
Volgens mij is de grootste winst bij Van der Voort dat hij er veel meer lol in heeft. Staat minder (vaak) tegen zichzelf te spelen, is veel minder negatief op het podium
Tot Cool hand gaat choken. Nou hup Vinny!Oef hij geeft het even weg zeg. Ben ook bang dat het nu 4-2 voor Humphries gaat worden.