Darten

Jamel

Administrator
Forumleiding
Cross als in zijn beste dagen hoor. Hij krijgt helemaal niets terug van King en staat toch dik boven de 100 gemiddeld en boven de 50% op zijn dubbels te gooien.

Reinoud

Well-known member
Trap ik er toch weer in. Sorry, Rob. :D
Uiteindelijk toch eenvoudig gewonnen.

Als Van Gerwen en Price de uitgesproken favorieten zijn. Volgt Cross toch wel met Smith. Wellicht nog Cullen en Clayton?

Nummer vijf geplaatst Humphries zie ik bijvoorbeeld niet als outsider

Reinoud

Well-known member
Uiteindelijk toch eenvoudig gewonnen.

Als Van Gerwen en Price de uitgesproken favorieten zijn. Volgt Cross toch wel met Smith. Wellicht nog Cullen en Clayton?

Nummer vijf geplaatst Humphries zie ik bijvoorbeeld niet als outsider

Willekeurige goksite erbij gepakt

1. MvG 2.5
2. Price 5
3. Smith 5.5
4. Rock 8
5. Clayton 13
6. Humphries & vd Bergh 17
7. Cross 19
8. Cullen & DvD 21

Rock natuurlijk erg goed in vorm, maar kan mij niet voorstellen dat hij ineens zo ver komt op een major.

Pascallovic

Well-known member
Willekeurige goksite erbij gepakt

1. MvG 2.5
2. Price 5
3. Smith 5.5
4. Rock 8
5. Clayton 13
6. Humphries & vd Bergh 17
7. Cross 19
8. Cullen & DvD 21

Rock natuurlijk erg goed in vorm, maar kan mij niet voorstellen dat hij ineens zo ver komt op een major.
Rock heeft niet ongunstig geloot. Winnen van Clayton en Kim/Dimitri en hij staat bij de laatste 4. Niet zo heel gek deze quoteringen. Iemand uit de door mij genoemde 4 namen wordt immers halve finalist.

Reinoud

Well-known member
Dat maakt het wel al een stuk logischer en verklaart ook de relatief hoge quotering voor Van de Bergh. Toch geef ik Clayton dan de meeste kans.

Reinoud

Well-known member
Heb niet zoveel met die analisten bij het darts. Martijn Kleermaker vind ik wel een fijne verschijning

Jamel

Administrator
Forumleiding
Vinny doet het best goed. Humphries is beter, maar Van der Voort vertraagt de boel een beetje, blijft scorend redelijk bij, bespeelt het publiek en pakt de kansen die hij krijgt.

Reinoud

Well-known member
Volgens mij is de grootste winst bij Van der Voort dat hij er veel meer lol in heeft. Staat minder (vaak) tegen zichzelf te spelen, is veel minder negatief op het podium

Jamel

Administrator
Forumleiding
Volgens mij is de grootste winst bij Van der Voort dat hij er veel meer lol in heeft. Staat minder (vaak) tegen zichzelf te spelen, is veel minder negatief op het podium
Ja, een aantal jaar geleden had hij het na die eerste twee sets allang opgegeven.

Reinoud

Well-known member
En het gaat niet de hele tijd over zijn rug. We kunnen het over darten hebben.
Speelt nog steeds, maar hij accepteert het meer. Net als de loting, hij zegt heel simpel weet je van te voren dus moet je op andere toernooien beter presteren. Ben er van overtuigd dat het voor hem daardoor ook veel leuker is.

PES5

Administrator
Forumleiding

Toch kijk ik er nog steeds niet graag naar. Echt een supergoede gast, maar aan de oche vind ik hem zo grillig.

Reinoud

Well-known member
Oef hij geeft het even weg zeg. Ben ook bang dat het nu 4-2 voor Humphries gaat worden.
Tot Cool hand gaat choken. Nou hup Vinny!
@PES5 Kan ik mij voorstellen, al is het wel zo veel beter geworden dat het mij nu niet meer stoort. Al vind ik het trage van Suljevic ook niet meer zo storend.

Bovenaan