Jaartje of 2?Lang geleden dat ik Keff Griffin zo goed heb zien gooien als op dit toernooi.
Toen vond ik hem, ondanks zijn halve finaleplaats, niet zo sterk als dit jaar. Zat meer te denken aan zijn laatste jaren bij de BDO en zijn eerste jaar bij de PDC.Jaartje of 2?
Toch laat Bunting het liggen. Althans hij pakt de kansen niet. Wel weer een prima potje inderdaadWat een niveau weer zeg bij Smith - Bunting. Met name Smith moest even inkomen, maar nu is het absurd wat hij laat zien.
Klopt inderdaad.Toch laat Bunting het liggen. Althans hij pakt de kansen niet. Wel weer een prima potje inderdaad
Oh, absoluut! Die Duitsers worden elk jaar gekker van darts.De Duitse gigant staat gigantisch gooit te gooien. Bij winst gooit hij zich de PL in is mijn vermoeden. Volgens mij commercieel super interessant voor de PDC.
Meest verschrikkelijke publiek wat er is. Straks krijgen we net als de Euro tour de helft in de Duitsland qua toernooien.Oh, absoluut! Die Duitsers worden elk jaar gekker van darts.
Goed he en nu gaat het over een koptelefoon.😀"Jongens, we hebben maar 4 minuten om het over deze twee sets te hebben. Laten we beginnen bij Price en z'n darts die op de grond vallen!". En dan een random herhaling van een 9-darter laten zien. Terwijl Clemens scorend één van de beste sessies die ik ooit heb gezien heeft gegooid???
It's all about the money money money.Meest verschrikkelijke publiek wat er is. Straks krijgen we net als de Euro tour de helft in de Duitsland qua toernooien.
Verschrikkelijk gewoon.Goed he en nu gaat het over een koptelefoon.😀
Dat hij het doet oké, kan mij daar wat bij voorstellen. Maar na zijn reactie zou ik die toestemming dus nooit meer geven als PDC.Verschrikkelijk gewoon.
Ghehe, ik doelde op dat ze 4 minuten over Price hebben geluld, terwijl Clemens fantastisch gooide.Dat hij het doet oké, kan mij daar wat bij voorstellen. Maar na zijn reactie zou ik die toestemming dus nooit meer geven als PDC.