Darten

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat een niveau weer zeg bij Smith - Bunting. Met name Smith moest even inkomen, maar nu is het absurd wat hij laat zien.

Reinoud

Well-known member
Hoe de wedstrijd ook afloopt, grote klasse wat Bunting laat zien. Stug doorgaan en gewoon nog in de wedstrijd

Reinoud

Well-known member
De Duitse gigant staat gigantisch gooit te gooien. Bij winst gooit hij zich de PL in is mijn vermoeden. Volgens mij commercieel super interessant voor de PDC.

Jamel

Administrator
Forumleiding
De Duitse gigant staat gigantisch gooit te gooien. Bij winst gooit hij zich de PL in is mijn vermoeden. Volgens mij commercieel super interessant voor de PDC.
Oh, absoluut! Die Duitsers worden elk jaar gekker van darts.

Jamel

Administrator
Forumleiding
"Jongens, we hebben maar 4 minuten om het over deze twee sets te hebben. Laten we beginnen bij Price en z'n darts die op de grond vallen!". En dan een random herhaling van een 9-darter laten zien. Terwijl Clemens scorend één van de beste sessies die ik ooit heb gezien heeft gegooid???

Pascallovic

Well-known member
"Jongens, we hebben maar 4 minuten om het over deze twee sets te hebben. Laten we beginnen bij Price en z'n darts die op de grond vallen!". En dan een random herhaling van een 9-darter laten zien. Terwijl Clemens scorend één van de beste sessies die ik ooit heb gezien heeft gegooid???
Goed he en nu gaat het over een koptelefoon.😀

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat hij het doet oké, kan mij daar wat bij voorstellen. Maar na zijn reactie zou ik die toestemming dus nooit meer geven als PDC.
Ghehe, ik doelde op dat ze 4 minuten over Price hebben geluld, terwijl Clemens fantastisch gooide.

Maar inderdaad, Price doet het ook gewoon zelf met zijn gedrag.

Bovenaan