Coronavirus 2

Max

Administrator
Forumleiding
Behoorlijk lage instroom in combinatie met een gebruikelijke nog lagere uitstroom. Dus wel een stijging in bezetting, maar de lage instroom biedt perspectief.

Joost

Well-known member
Behoorlijk lage instroom in combinatie met een gebruikelijke nog lagere uitstroom. Dus wel een stijging in bezetting, maar de lage instroom biedt perspectief.
We zitten nu al 2 weken rond een instroom van ongeveer 180 per dag en 14 a 15 op de IC.

Ik heb sterk het vermoeden dat die instroom behoorlijk beïnvloed wordt door het aantal met ipv door.
Zeker omdat de IC instroom niet meestijgt.

Daar komt vandaag ook nog bij dat het aantal positieven in een vrije val aan het raken is. Het zou niet meer dan logisch zijn dat wij eind van de maand ook van alle maatregelen af zijn.

Max

Administrator
Forumleiding
De problemen op de werkvloer zijn wel enorm nu men ‘ziek’ thuis moet zitten. Bij mijn zus op de kinderdagopvang zijn zoveel collega’s ‘ziek’, dat er groepen sluiten. Dus alles loslaten en wel die quarantaine regels blijven handhaven blijft de boel op scherp zetten.

JMD

Well-known member
Ik ben overigens wel benieuwd wat men onder een 'groot evenement' gaat verstaan, waarvoor dus 1G gaat gelden. Carnaval is bv in de basis 1 groot evenement, een hele stad viert feest, maar zijn eigenlijk (correct me if I'm wrong) een hoop mini-evenementen (kroegen, pleinen enz).
Keukenhof gaat zo meteen hier weer open, trekt in 2 maanden tijd meer dan 1 miljoen mensen, is dat een groot evenement?
Stel je doet het voor Pinkpop, Lowlands enz, dat is allemaal meerdaags. Moeten de deelnemers zich dan elke dag laten testen? En hoe lang van tevoren moet dat dan?

Hankie

Well-known member
Ik ben overigens wel benieuwd wat men onder een 'groot evenement' gaat verstaan, waarvoor dus 1G gaat gelden. Carnaval is bv in de basis 1 groot evenement, een hele stad viert feest, maar zijn eigenlijk (correct me if I'm wrong) een hoop mini-evenementen (kroegen, pleinen enz).
Keukenhof gaat zo meteen hier weer open, trekt in 2 maanden tijd meer dan 1 miljoen mensen, is dat een groot evenement?
Stel je doet het voor Pinkpop, Lowlands enz, dat is allemaal meerdaags. Moeten de deelnemers zich dan elke dag laten testen? En hoe lang van tevoren moet dat dan?
Ja

Bovenaan