zwammy
Well-known member
stoer
Nee realisme, maar je mag het ook stoer noemen hoor, als je dat vind. Is het mooie van een vrije keus hebben 👍
stoer
Jullie boffen maar buiten de randstad, gewoon niet luisteren naar de overheid.
Stoer.Nachthoreca zet ook na overleg met minister openingsactie door, Patronaat zaterdag open
[HAARLEM] De nachthoreca zet de voor zaterdag geplande openingsactie De Nacht staat op door. Dat zei Pieter de Kroon van het Overleg Amsterdamse Clubs (OAC) na een gesprek met minister Micky Adriaansens van Economische Zaken. De clubs openen de deuren omdat ze het er niet mee eens zijn dat ze al...www.haarlemsweekblad.nl
In Haarlem hoezo dan? Ik moet er iig niet meer aan denken om een nacht door te halenWaar woonde gij ook alweer kippetje
Nachthoreca zet ook na overleg met minister openingsactie door, Patronaat zaterdag open
[HAARLEM] De nachthoreca zet de voor zaterdag geplande openingsactie De Nacht staat op door. Dat zei Pieter de Kroon van het Overleg Amsterdamse Clubs (OAC) na een gesprek met minister Micky Adriaansens van Economische Zaken. De clubs openen de deuren omdat ze het er niet mee eens zijn dat ze al...www.haarlemsweekblad.nl
Ik was afgelopen najaar een paar keer in Duitsland. Ze zijn inderdaad wel streng op de controle van de QR-code, al werd me nooit gevraagd 'm te laten scannen. Ze keken alleen naar de vaccinatiegegevens en vroegen slechts soms naar je ID.Ik ben gisteren tot de conclussie gekomen dat we hier nog vrij soft zijn vergeleken met de Duitsers.
Daar wordt je gewoon de winkel uitgegooid zonder FFP2 masker. Zouden ze hier eens in de supermarkt moeten doen. Een kwart loopt zonder en nog eens een kwart met dat ding onder de neus.
QR code scannen zijn ze niet overal concreet. Alleen bij de lunch gecontroleerd.