Coronavirus 2

zwammy

Well-known member
Jullie boffen maar buiten de randstad, gewoon niet luisteren naar de overheid.

Waar woonde gij ook alweer kippetje

Maasveld

Well-known member

Eef de Kip

Well-known member
Waar woonde gij ook alweer kippetje

In Haarlem hoezo dan? Ik moet er iig niet meer aan denken om een nacht door te halen

zwammy

Well-known member
Misschien kan Fregge zijn licht erover laten schijnen of wij geen wappies zijn aangezien we dit al wat langer aangeven.

De Wolf

Well-known member
Ik ben gisteren tot de conclussie gekomen dat we hier nog vrij soft zijn vergeleken met de Duitsers.
Daar wordt je gewoon de winkel uitgegooid zonder FFP2 masker. Zouden ze hier eens in de supermarkt moeten doen. Een kwart loopt zonder en nog eens een kwart met dat ding onder de neus.

QR code scannen zijn ze niet overal concreet. Alleen bij de lunch gecontroleerd.

Forza AZ

Well-known member
Ik ben gisteren tot de conclussie gekomen dat we hier nog vrij soft zijn vergeleken met de Duitsers.
Daar wordt je gewoon de winkel uitgegooid zonder FFP2 masker. Zouden ze hier eens in de supermarkt moeten doen. Een kwart loopt zonder en nog eens een kwart met dat ding onder de neus.

QR code scannen zijn ze niet overal concreet. Alleen bij de lunch gecontroleerd.
Ik was afgelopen najaar een paar keer in Duitsland. Ze zijn inderdaad wel streng op de controle van de QR-code, al werd me nooit gevraagd 'm te laten scannen. Ze keken alleen naar de vaccinatiegegevens en vroegen slechts soms naar je ID.

Bovenaan