yup, nog 2 voor dit jaar en volgend jaar ook al 3 keer ingeplandHedde al een nieuwe afspraak gemaakt?
Ziekenhuisopnames ook over het hoogtepunt lijkt me net als de besmettingen.Zitten qua IC bezetting onder toen we in september het land los gingen gooien.
Inmiddels al uitgelekt dat het einde van de maand is. Behalve bij evenementen.Ik denk dat over maximaal een maand alles hier ook los gelaten wordt.
Wordt wel saai voor dit topic.
👍 we verzinnen vast wel wat, hopen dat die Russen Oekraïne binnen vallen.Lijkt me sterk, en anders gaan we het over de oorlog hebben 👍
Hoe heette die dikke pad ook alweer die samen met verhofstadt de oorlog al aan het oproepen was een paar jaar geleden?
Inmiddels al uitgelekt dat het einde van de maand is. Behalve bij evenementen.
Er gaan geruchten over 1G dus iedereen een stokje in zijn neus.Ook die onzalige CTB? Dit kost mijn amateurclub bakken met geld. we moeten mensen inhuren voor controle en er blijven veel mensen daardoor weg. We willen wel weer eens een keer een feestje organiseren, maar met die QR code heeft dat geen zin.
Dat is volgens die geruchten toch alleen bij (grote) evenementen waar mensen geen vaste zitplaats hebben?Er gaan geruchten over 1G dus iedereen een stokje in zijn neus.
Dat vonden we 2 jaar terug al idioot, maar als je het verkoopt terwijl het RIVM al alle alarmbellen laat afgaan is helemaal gestoord.
Lol, vrezen voor de Corona maar wel je beschermmiddelen verkopen.
Nee, het gaat mij niet om dat ze het achter hielden (want daar is idd wel wat voor te zeggen, alhoewel later in de pandemie het RIVM juist continu met de zwartste scenario's kwam om maar meer en meer lockdowns te rechtvaardigen), maar inzake de mondkapjes vooral dat het RIVM al aan VWS aangeeft wat er aankomt qua scenario en dat VWS vervolgens de dag erna zo ongeveer alle medische middelen naar China stuurt.Zo heel bijzonder is dit toch allemaal niet?
Wat had het RIVM dan moeten doen? het meest zwarte scenario communiceren en iedereen gekmaken?