Coronavirus 2

zwammy

Well-known member
Hoe heette die dikke pad ook alweer die samen met verhofstadt de oorlog al aan het oproepen was een paar jaar geleden?

Max

Administrator
Forumleiding
Hoe heette die dikke pad ook alweer die samen met verhofstadt de oorlog al aan het oproepen was een paar jaar geleden?

Dat was ik meen in oktober 2013 (was in september in Kiev). Inmiddels ook alweer 8,5 jaar geleden.

Bonehead

Well-known member
Inmiddels al uitgelekt dat het einde van de maand is. Behalve bij evenementen.

Ook die onzalige CTB? Dit kost mijn amateurclub bakken met geld. we moeten mensen inhuren voor controle en er blijven veel mensen daardoor weg. We willen wel weer eens een keer een feestje organiseren, maar met die QR code heeft dat geen zin.

De Wolf

Well-known member
Ook die onzalige CTB? Dit kost mijn amateurclub bakken met geld. we moeten mensen inhuren voor controle en er blijven veel mensen daardoor weg. We willen wel weer eens een keer een feestje organiseren, maar met die QR code heeft dat geen zin.
Er gaan geruchten over 1G dus iedereen een stokje in zijn neus.

Joost

Well-known member
Zo heel bijzonder is dit toch allemaal niet?

Wat had het RIVM dan moeten doen? het meest zwarte scenario communiceren en iedereen gekmaken?

Het enige dat nog steeds heel schrijnend is; de aannames die toen schijnbaar werden gedaan en compleet achterhaalt zijn vormen wel nog steeds de basis van het beleid.

JMD

Well-known member
Zo heel bijzonder is dit toch allemaal niet?

Wat had het RIVM dan moeten doen? het meest zwarte scenario communiceren en iedereen gekmaken?
Nee, het gaat mij niet om dat ze het achter hielden (want daar is idd wel wat voor te zeggen, alhoewel later in de pandemie het RIVM juist continu met de zwartste scenario's kwam om maar meer en meer lockdowns te rechtvaardigen), maar inzake de mondkapjes vooral dat het RIVM al aan VWS aangeeft wat er aankomt qua scenario en dat VWS vervolgens de dag erna zo ongeveer alle medische middelen naar China stuurt.

Bovenaan