Coronavirus 2

JMD

Well-known member
Het staat nu zwart op wit. Maar dat kon iedereen allang zien, alleen de fanclubleden van de HugodeJongefanclub zagen dit niet.

Eef de Kip

Well-known member
Die indruk heb ik ook. IC bezetting blijft ook dalen.
Ziekenhuisbezetting is nog wel een beetje hoog maar de vraag is natuurlijk ook hoeveel het er zijn MET corona ipv DOOR corona.

Bernardo

Well-known member
Waar heb je dat gelezen?
Vanaf 25 februari:
◾einde aan de anderhalvemeterafstandsregel;
◾de reguliere sluitingstijd gaat weer gelden;
◾kroegen, clubs, discotheken tot maximaal 500 mensen zonder coronatoegangsbewijs (3G);
◾evenementen, discotheken met meer dan 500 mensen op basis van 1G, ongeplaceerd.

Abubakari

Well-known member
Vanaf 25 februari:
◾kroegen, clubs, discotheken tot maximaal 500 mensen zonder coronatoegangsbewijs (3G);
◾evenementen, discotheken met meer dan 500 mensen op basis van 1G, ongeplaceerd.
Ha, dat is dus geen testen voor mij, theater en concerten is altijd onder 500. En ook erg te gek dat we gewoon naar het stadion kunnen.
Cambuur-Fortuna is de 26ste toch?

erka

Well-known member
Vanaf 25 februari:
Ah! Geen sluitingstijd meer dus in Grunn!

erka

Well-known member
Het staat nu zwart op wit. Maar dat kon iedereen allang zien, alleen de fanclubleden van de HugodeJongefanclub zagen dit niet.

Yep. Ik verheug me echt enorm als de volgende fase van het WOB-verzoek openbaar wordt, waarin ongetwijfeld duidelijk wordt dat Disselmans ook niet neutraal was maar politiek gestuurd en de boel ontiegelijk heeft verneukt.

SanMark.

Well-known member
De Wolf zal er ongetwijfeld een goede verklaring voor hebben.

Want die noemde iedereen te pas en te onpas , Wappie.

SanMark.

Well-known member
Yep. Ik verheug me echt enorm als de volgende fase van het WOB-verzoek openbaar wordt, waarin ongetwijfeld duidelijk wordt dat Disselmans ook niet neutraal was maar politiek gestuurd en de boel ontiegelijk heeft verneukt.
Ik vermoed dat er veel privacy gevoelig word en op zwart word gezet.

zwammy

Well-known member
Haha ja 500 man in de kroeg 🤣🤣

Wat een dwaas zeg, volkomen wereldvreemd. Al die bruine kroegen die open gaan, succes met je 1g 🎉😂

zwammy

Well-known member
Als carnaval doorgaat zegt hij ook nog hé, kijk dat je al de verenigen met blaaskapellen en tenten niet op zet snap ik nog maar hoe ga je al die kroegen in Brabant en Limburg controleren als de boa's al zeggen dat ze het niet doen en de burgemeesters al zeggen dat ze niet kunnen handhaven. Wat denk je dan vanuit den Haag te kunnen beslissen en dat je er ook nog van uitgaat dat er naar geluisterd word na al de fuck ups van de laatste weken. Dan heb je toch echt een flinke plaat voor je kop en nog sterker, dan denk je echt dat er buiten de randstad echt geluisterd word naar de politiek. Man man man, wereldvreemde kerel.

Bovenaan