zwammy
Well-known member
Gelukkig al verjaard.
Vanaf 25 februari:Waar heb je dat gelezen?
Ha, dat is dus geen testen voor mij, theater en concerten is altijd onder 500. En ook erg te gek dat we gewoon naar het stadion kunnen.Vanaf 25 februari:
◾einde aan de anderhalvemeterafstandsregel;
◾de reguliere sluitingstijd gaat weer gelden;
◾kroegen, clubs, discotheken tot maximaal 500 mensen zonder coronatoegangsbewijs (3G);
◾evenementen, discotheken met meer dan 500 mensen op basis van 1G, ongeplaceerd.
Ah! Geen sluitingstijd meer dus in Grunn!Vanaf 25 februari:
◾einde aan de anderhalvemeterafstandsregel;
◾de reguliere sluitingstijd gaat weer gelden;
◾kroegen, clubs, discotheken tot maximaal 500 mensen zonder coronatoegangsbewijs (3G);
◾evenementen, discotheken met meer dan 500 mensen op basis van 1G, ongeplaceerd.
Het staat nu zwart op wit. Maar dat kon iedereen allang zien, alleen de fanclubleden van de HugodeJongefanclub zagen dit niet.
Jep!Ha, dat is dus geen testen voor mij, theater en concerten is altijd onder 500. En ook erg te gek dat we gewoon naar het stadion kunnen.
Cambuur-Fortuna is de 26ste toch?
De Wolf zal er ongetwijfeld een goede verklaring voor hebben.Het staat nu zwart op wit. Maar dat kon iedereen allang zien, alleen de fanclubleden van de HugodeJongefanclub zagen dit niet.
Ik vermoed dat er veel privacy gevoelig word en op zwart word gezet.Yep. Ik verheug me echt enorm als de volgende fase van het WOB-verzoek openbaar wordt, waarin ongetwijfeld duidelijk wordt dat Disselmans ook niet neutraal was maar politiek gestuurd en de boel ontiegelijk heeft verneukt.
Ben wel benieuwd wat dit betekent voor bv Carré en de Nieuwe Luxor, die zijn iets van 1600 plaatsen groot. Ook daar 1G?Ha, dat is dus geen testen voor mij, theater en concerten is altijd onder 500.
Antivaxer die GGD belaagde doet zelf aangifte
Eén van de antivaxers die donderdag medewerkers van de GGD in Heerlen belaagde, doet zelf aangifte tegen die GGD-medewerkers. Ze ging vrijdagochtend naar het politiebureau in Heerlen.www.1limburg.nl
En dit heeft ook gewoon stemrecht he, man man man.
stoerdan denk je echt dat er buiten de randstad echt geluisterd word naar de politiek.
stoer