Vraag blijft wat onder grote evenementen valt? Zijn dat ook sportwedstrijden? Dan ben ik daar absoluut niet blij mee, want dan zie ik nog steeds geen AZ-wedstrijden in het stadion.Vanaf 25 februari vervalt alles behalve 1g bij grote evenementen. Lijkt me een prima gang van zaken.
Kuipers zal als dit het geval is wel framen als een vooruitgang. Net als dat het CTB in september als vooruitgang gebracht werd.Wat gaat verder daarvoor nog worden versoepeld? Ik wil over anderhalve week weer naar De Kuip. Verder inderdaad eens dat 1G geen vooruitgang is bij stadionbezoeken.
Eerlijk gezegd lijkt mij dat de grote evenementen binnen (bv ziggo dome met 20.000 man). Het is nog niet zover maar bv Pinkpop zou daar ook onder kunnen vallen, maar dat is wel grotendeels buiten.Vraag blijft wat onder grote evenementen valt? Zijn dat ook sportwedstrijden? Dan ben ik daar absoluut niet blij mee, want dan zie ik nog steeds geen AZ-wedstrijden in het stadion.
Oh, ik weet waar dat zit, dat is een drukke locatie.In Heerlen zijn een stel hersenlozen op bezoek geweest bij het prikcentrum.
Nee, maar er is nu wel context. Lekker simpel tweets plaatsen kan elke halve zool wel, maar even lezen wat er in staat en zeggen van wanneer het is dan weer heel lastig.Toen was het wel normaal om zo over dat soort zaken te denken?
Voor een prik?
Het zijn gewoon WOB verzoeken die zijn gedaan , zoveel context zit daar niet aan.Nee, maar er is nu wel context. Lekker simpel tweets plaatsen kan elke halve zool wel, maar even lezen wat er in staat en zeggen van wanneer het is dan weer heel lastig.