Coronavirus 2

Forza AZ

Well-known member
Denk dat dat wel meevalt, groot gedeelte laat zich vast wel gewoon testen om naar een wedstrijd te kunnen.
Er zijn genoeg seizoenkaarthouders die al moeite hebben om naar extra midweekse wedstrijden te komen, laat staan dat die nog eens extra tijd gaan uittrekken in de 24 uur voor een thuiswedstrijd om naar een testlocatie te gaan.

zwammy

Well-known member
Vanaf 25 februari vervalt alles behalve 1g bij grote evenementen. Lijkt me een prima gang van zaken.

Forza AZ

Well-known member
Vanaf 25 februari vervalt alles behalve 1g bij grote evenementen. Lijkt me een prima gang van zaken.
Vraag blijft wat onder grote evenementen valt? Zijn dat ook sportwedstrijden? Dan ben ik daar absoluut niet blij mee, want dan zie ik nog steeds geen AZ-wedstrijden in het stadion.

Max

Administrator
Forumleiding
Wat gaat verder daarvoor nog worden versoepeld? Ik wil over anderhalve week weer naar De Kuip. Verder inderdaad eens dat 1G geen vooruitgang is bij stadionbezoeken.

JMD

Well-known member
Wat gaat verder daarvoor nog worden versoepeld? Ik wil over anderhalve week weer naar De Kuip. Verder inderdaad eens dat 1G geen vooruitgang is bij stadionbezoeken.
Kuipers zal als dit het geval is wel framen als een vooruitgang. Net als dat het CTB in september als vooruitgang gebracht werd.

JMD

Well-known member
Vraag blijft wat onder grote evenementen valt? Zijn dat ook sportwedstrijden? Dan ben ik daar absoluut niet blij mee, want dan zie ik nog steeds geen AZ-wedstrijden in het stadion.
Eerlijk gezegd lijkt mij dat de grote evenementen binnen (bv ziggo dome met 20.000 man). Het is nog niet zover maar bv Pinkpop zou daar ook onder kunnen vallen, maar dat is wel grotendeels buiten.

Wat zou de ArenA dan zijn vraag ik me af? Binnen of buiten?

Satyr

Administrator
Forumleiding
Toen was het wel normaal om zo over dat soort zaken te denken?
Nee, maar er is nu wel context. Lekker simpel tweets plaatsen kan elke halve zool wel, maar even lezen wat er in staat en zeggen van wanneer het is dan weer heel lastig.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Carnaval afschaffen zou een goed voorbeeld zijn.

Jij hebt ongetwijfeld in de 30 jaar dat je bewust carnaval viert wel eens iets gezegd of gedaan waarvan je nu zegt: Maar goed dat er geen social media is.

Degene die dat bericht typte, heeft die mazzel niet.

zwammy

Well-known member
Aha, als ik zoiets zeg over mijn cliënten word ik op staande voet ontslagen, maar ik heb dan ook niet het geluk om een ambtenaar te zijn.

erka

Well-known member
Dat van die worst is gewoon een bevestiging wat iedereen al wel wist. De hele coronapandemie wordt geen beleid gemaakt op wat nodig is, maar op beeldvorming en hoe je de mensen bedondert. Mooi dat het absolute falen van het kabinet en cs. nu eens zwart op wit staat.

Bovenaan