Coronavirus 2

Bernardo

Well-known member
De mafkezen in Den Haag willen dus voor festivals en grote evenementen 1G gaan invoeren. Compleet gestoord.

erka

Well-known member
Het is natuurlijk duidelijk dat De Jonge destijds een harde afspraak heeft gemaakt met commerciële testbedrijven en dat deze nu werk nodig hebben.

JMD

Well-known member
Het is natuurlijk duidelijk dat De Jonge destijds een harde afspraak heeft gemaakt met commerciële testbedrijven en dat deze nu werk nodig hebben.
Maar dat is dus ook het punt. Het lijkt er steeds meer op dat politici een dubbele agenda hebben inzake 1G/2G/3G. En dan niet vanwege geneuzel als BBB of het WEF, maar gewoon keiharde financiële deals.

De Wolf

Well-known member
De afstandsregel vervalt ook.
Wat ik vreemd vind dat alleen RTL het heeft over 1G bij evenementen. Andere media maken er geen melding van.
Alleen 1G bij nachtclubs maar dat is geen verrassing.

erka

Well-known member
Ik snap nu ook niet meer waarom dan 00:00 wel kan en pak m beet 02:00 uur niet ofzo. Dat maakt dan toch ook niet meer uit?

De Wolf

Well-known member
Dus we mogen 3 weken naar een evenement met 3G waar maar een paar mensen zich laten testen om vervolgens naar een 1G systeem te gaan.
Gewoon eerst alles een paar weken opengooien met 3G en dan gewoon stoppen met dat gedoe. Als je het niet wil krijgen moet je gewoon niet naar die plaatsen gaan.

Max

Administrator
Forumleiding
Lees nu 25 februari als versoepelingsdatum. Mag toch hopen dat er al eerder versoepelingen komen.

zwammy

Well-known member
Ja, vanaf de 26e. Gaan ze nog even kijken of ze wat kunnen regelen maar de burgemeesters hebben al gezegd dat het niet te handhaven is, dus vraag me ook af wat de bedoeling is om het weer uit te stellen.

Bovenaan