Maar dat is dus ook het punt. Het lijkt er steeds meer op dat politici een dubbele agenda hebben inzake 1G/2G/3G. En dan niet vanwege geneuzel als BBB of het WEF, maar gewoon keiharde financiële deals.Het is natuurlijk duidelijk dat De Jonge destijds een harde afspraak heeft gemaakt met commerciële testbedrijven en dat deze nu werk nodig hebben.
Waar staat dat?
Totaal bezopen plan. Ik mag toch hopen dat dat niet ook voor voetbalwedstrijden gaat gelden, want daar ga ik echt niet aan beginnen.De mafkezen in Den Haag willen dus voor festivals en grote evenementen 1G gaan invoeren. Compleet gestoord.
NOS.nl meldt het ook:De afstandsregel vervalt ook.
Wat ik vreemd vind dat alleen RTL het heeft over 1G bij evenementen. Andere media maken er geen melding van.
Alleen 1G bij nachtclubs maar dat is geen verrassing.
Van 3G naar 1G is wat mij betreft alles behalve versoepeling, maar juist enorm strengere maatregel.Nou nou wat zijn we blij. Versoepelingen, joepie!
Jep. Net als in september toen het CTB werd geïntroduceerd en dat ook als versoepeling werd gebracht...Van 3G naar 1G is wat mij betreft alles behalve versoepeling, maar juist enorm strengere maatregel.