Ah, dan zit je in het verkeerde topic.Jazeker kippetje. Het gaat over carnaval he.
Gommers blijft toch lid van het OMT. Verrassend...
Dan heb je wel direct een mooie samenvatting van de afgelopen maand talkshows. Soort best of...Liever niet. Of anders alleen met Marjan Olfers die iets heeft te melden over Overmars en Angela de Jong die iets vindt van John de Mol.
En je denkt niet dat juist daarom Eef dat zo post ?Dan heb je wel direct een mooie samenvatting van de afgelopen maand talkshows. Soort best of...
AZ speelt pas de 19e weer thuis, dus hopelijk hoeft AZ geen thuiswedstrijd te spelen met maar 1/3e bezetting.Gelukkig gelukt een kaartje voor zaterdag. Hopelijk de volgende thuiswedstrijd volle bak.
Jep. Dat had ik helemaal door. Daarom ging ik nog even verder met mijn post.En je denkt niet dat juist daarom Eef dat zo post ?
AZ speelt pas de 19e weer thuis, dus hopelijk hoeft AZ geen thuiswedstrijd te spelen met maar 1/3e bezetting.
Dan kunnen bij AZ in ieder geval alle seizoenkaarthouders weer naar binnen en is ook het toestaan van uitsupporters weer mogelijk (aangezien dat begin van het seizoen ook kon bij 2/3).Hopelijk minimaal 2/3.
Dan kunnen bij AZ in ieder geval alle seizoenkaarthouders weer naar binnen en is ook het toestaan van uitsupporters weer mogelijk (aangezien dat begin van het seizoen ook kon bij 2/3).
Het was nou 1/3 he. Bij eerder dit seizoen 2/3 waren ze gewoon open.Heb het idee dat die uitvakken voorlopig leeg blijven. Bij De Kuip was het uitvak ook weer leeg gelaten.
Ook vandaag ziekenhuiscijfers die passen binnen de trend.
210 opnames, 19 op de IC. Dat was vorige week 237 & 19.
Bezetting wel gestegen maar ook niet heel schokkend.
Groeipercentage van de opnames neemt alweer af.