Of ze hopen 2G toch nog door de Kamer te krijgen.
Maar daar zouden ze wel van alles aan proberen te doenZe hebben geen meerderheid meer.
"Al eerder, namelijk volgende week vrijdag, zouden andere versoepelingen ingaan. Nu moeten bijvoorbeeld restaurants, cafés, theaters, bioscopen en musea nog om 22.00 uur dicht, maar volgens de bronnen wil het kabinet in verband met de relatief gunstige ziekenhuiscijfers dat tijdstip aanpassen.Lees nu 25 februari als versoepelingsdatum. Mag toch hopen dat er al eerder versoepelingen komen.
Net in het nieuws op de radio dat de voetbalstadions binnenkort weer voor 100% gevuld mogen worden. Er werd niet bij gezegd wat voor voorwaarden daaraan zitten. Hopelijk niet 1G, want dan komen de stadions alsnog niet vol.
Betaald voetbal krijgt zijn zin: stadions binnenkort weer helemaal vol
De sportstadions, die momenteel voor 1/3 vol mogen, zullen op korte termijn weer helemaal gevuld zijn. Dat melden Haagse ingewijden na afloop van een extra ministerraad over de corona-aanpak. Voorbereidingen worden getroffen voor het verdwijnen van de 1,5 meterplicht en vaste zitplaats op...www.ad.nl
Arme jij...Dan moet ik toch met ze naar de Efteling.
Echt heel schokkend is het niet, als het maar correct wordt overgedragen zodat hij er op het ministerie niet verantwoordelijk voor is.Kuipers had adviserende rol bij bedrijf dat miljoenen eist van ministerie
Minister Ernst Kuipers (Volksgezondheid) was tot een maand geleden actief bij een stichting die een bedrijf adviseerde en financierde dat nu in een juridische zaak met Kuipers' ministerie is verwikkeld. Dat blijkt uit onderzoek van Nieuwsuur.www.nu.nl
Zo zal er nog wel meer loskomen.
Goed nieuws, maar ik ben er nog niet helemaal gerust op met die geruchten over 1G die ik gisteren las. Als dat ook voor sportwedstrijden gaat gelden, dan zit je alsnog met grotendeels lege stadions.Vanaf woensdag weer volle stadions
Goed nieuws, maar ik ben er nog niet helemaal gerust op met die geruchten over 1G die ik gisteren las. Als dat ook voor sportwedstrijden gaat gelden, dan zit je alsnog met grotendeels lege stadions.
Misschien verzinnen ze nog iets anders waarom het toch maar weer dicht kan blijven, en het CTB te handhaven.Hopelijk snel het kantelpunt, zodat men volgende week de juiste beslissing neemt.