gevegt
Well-known member
Heeft het RIVM dat gedaan?
Lol, vrezen voor de Corona maar wel je beschermmiddelen verkopen.
Heeft het RIVM dat gedaan?
Lol, vrezen voor de Corona maar wel je beschermmiddelen verkopen.
En dan?
Ik vermoed als alle WOB verzoeken er door heen zijn dat we opnieuw naar de stembus kunnen gaan. En ervoor zijn Kuipers en Hugo de Jonge/Wolf al afgetreden.
Dan gaan de poorten van de hemel open.En dan?
En over tot de orde van de dag.En dan?
We zitten nu al 2 weken rond een instroom van ongeveer 180 per dag en 14 a 15 op de IC.Behoorlijk lage instroom in combinatie met een gebruikelijke nog lagere uitstroom. Dus wel een stijging in bezetting, maar de lage instroom biedt perspectief.
Uiteraard zijn ze veel te bang voor FVD in de gemeenteraad.Haha komen er verkiezingen aan of wat?
Gelukkig doen we hier niet aan die onzin, dus kan hier alles openblijven.28 feb alles dicht, na drie dagen carnaval
Jep. Ik stel voor dat we NB en Limburg tot half maart in lockdown houden, gewoon het zekere voor het onzekere nemen...Gelukkig doen we hier niet aan die onzin, dus kan hier alles openblijven.
JaIk ben overigens wel benieuwd wat men onder een 'groot evenement' gaat verstaan, waarvoor dus 1G gaat gelden. Carnaval is bv in de basis 1 groot evenement, een hele stad viert feest, maar zijn eigenlijk (correct me if I'm wrong) een hoop mini-evenementen (kroegen, pleinen enz).
Keukenhof gaat zo meteen hier weer open, trekt in 2 maanden tijd meer dan 1 miljoen mensen, is dat een groot evenement?
Stel je doet het voor Pinkpop, Lowlands enz, dat is allemaal meerdaags. Moeten de deelnemers zich dan elke dag laten testen? En hoe lang van tevoren moet dat dan?
In dat eerste zijn een aantal leden het hele jaar door al erg goed,Misschien wat minder na gaan denken en wat meer gaan leven. Vanaf volgende week 4 dagen los, alaaf!