gevegt
Well-known member
Dat is dan ook onzin als je lid bent van dit mooie forum.En het tweede wat minder
Dat is dan ook onzin als je lid bent van dit mooie forum.En het tweede wat minder
En zo is het.Dat is ook wel weer zo, of het een of het ander.
Ik ben overigens wel benieuwd wat men onder een 'groot evenement' gaat verstaan, waarvoor dus 1G gaat gelden. Carnaval is bv in de basis 1 groot evenement, een hele stad viert feest, maar zijn eigenlijk (correct me if I'm wrong) een hoop mini-evenementen (kroegen, pleinen enz).
Keukenhof gaat zo meteen hier weer open, trekt in 2 maanden tijd meer dan 1 miljoen mensen, is dat een groot evenement?
Stel je doet het voor Pinkpop, Lowlands enz, dat is allemaal meerdaags. Moeten de deelnemers zich dan elke dag laten testen? En hoe lang van tevoren moet dat dan?
Thuis werken!Jezus, wat moeten we nou na de 25e?
Ik las eerder vanavond ergens dat alles met meer dan 500 mensen een groot evenement zou zijn met 1G. Er stond niet bij of dat alleen voor evenementen zonder vaste zitplaats is, of ook met vaste zitplaats. Ik hoop niet dat laatste, want dan zou dat dus ook gelden voor voetbalstadions.Ik ben overigens wel benieuwd wat men onder een 'groot evenement' gaat verstaan, waarvoor dus 1G gaat gelden.
Bedankt voor de tip, vriend!Wat wel belangrijk is jongens en meisjes. Het virus word pas vanaf de 25e minder schadelijk. Dus wel graag het mondkapje ophouden tot vrijdag, en als je het niet vertrouwd ook daarna natuurlijk. Je moet je wel helemaal veilig voelen voordat je een nieuwe stap zet, we doen het samen!
Je kan emigreren naar Duitsland.Jezus, wat moeten we nou na de 25e?
Het zal op een gegeven moment geen functie meer hebben omdat we te maken hebben met een doorsnee verkoudheidsvirus. Mocht er weer een pandemie komen dan kan het inderdaad weer gebruikt worden.De coronapas zal nooit meer helemaal verdwijnen
Het kabinet zal dinsdagavond mogelijk het einde van het coronatoegangsbewijs aankondigen. Maar het gebruik ervan is al zo genormaliseerd in de samenleving dat de pas nooit meer helemaal zal weggaan.www.volkskrant.nl
De volkskrant is wel een wappiekrant geworden zeg... Geven precies aan in dit artikel waar door wappies al maanden voor wordt gewaarschuwd... We gaan naar een controlemaatschappij toe in Nederland...
Maar goed, voor een hoop mensen dus blijkbaar geen probleem, tot je op een gegeven moment om andere redenen dan gezondheid wordt uitgesloten. Maar dan is het al te laat.