zwammy
Well-known member
Waardeloze rechter. Kan ook TBS bij.
Tbs geven aan een zwakbegaafde, gij komt er wel 👌🏻
Waardeloze rechter. Kan ook TBS bij.
Smartphone is inderdaad ergerJa, want dat is ook echt 1 op 1 met elkaar te vergelijken...
De vorige keer kon ik die vent niet volgen. Wie is overigens jou grote vriend Jaap?
Wat ik begrijp is dat een Ziggodome in principe met vaste zitplaatsen zonder 1G mag. Dan hoeven ze ook niet te klagen over dat systeem.
Beurzen en congressen zijn doorstroomlokaties en daar gaat 1G niet voor gelden.Hier moet je denken aan bijvoorbeeld een evenement in de Jaarbeurs waar iedereen geen vaste zitplaats heeft.
Je snapt het niet (of wilt het niet snappen....)Smartphone is inderdaad erger
Het OV wil trouwens ook van de mondkapjes af, en roept de regering op "zo snel mogelijk" dat aan te passen.
Jep, dat snap ik ook niet. Als de 1,5 m straks niet meer nodig is, dan lijkt mij dat dat ook in het OV niet meer nodig is. En daarmee vervalt ook de noodzaak voor een mondkapje als vervanger voor de 1,.5m.
Nou ja, als we weer naar een ouderwetse spits gaan van 1,5 cm afstand ipv 1,5 meter, dan kan het wel gezellig worden voor de verspreiding.
Het idee van de overheid is dat kwetsbare mensen ook van het OV gebruik moeten maken, en die hoeven niet per se de kroeg in. Maar ja, dan kunnen die zelf ook gewoon een FFP2-masker op doen.Klopt, maar gaat om het principe. Dat is niet anders dan in uitgaansleven.
"Op plekken binnen waar meer dan 500 mensen bij elkaar komen en hier geen vaste zitplaats hebben, bijvoorbeeld in de nachthoreca of op festivals, moet iedereen een negatieve testuitslag laten zien. Dit geldt niet voor doorstroomlocaties zoals beurzen en congressen."Waar is 1G straks nog wel noodzakelijk?