De Bubbles, goeie ouwe tijd.Wel interessant concept. De Bubbles en andere feestcafés in Amsterdam mogen weer helemaal volgestampt worden waar je echt nul bewegingsruimte en ademruimte hebt en de grotere discotheken en poppodia waar je minder in de verdrukking staat en meer ademruimte hebt moet je voor getest zijn.
Het OVV heeft kritiek op de manier waarop het kabinet gebruikmaakte van het OMT. De facto nam het OMT, met daarin uitsluitend gezondheidsexperts, de besluiten, schrijft de OVV, in plaats van het kabinet. Daardoor had het OMT een "verantwoordelijke rol in plaats van een adviserende rol", zei OVV-voorzitter Jeroen Dijsselbloem bij de presentatie van het rapport, en bleef de prioriteit in het beleid de bestrijding van het virus.
Voor adviezen van experts uit andere sectoren was beperkt ruimte vanwege die belangrijke rol van het OMT en ook door de adviesrol van OMT-voorzitter Jaap van Dissel in "vrijwel alle adviesteams".
De rest moet het inderdaad met (gratis) zelftesten gaan doen, en kan het resultaat daarvan wel doorgeven. Maar dat gaat natuurlijk bijna niemand doen.Denk dat dat wel meevalt als ze alleen kwetsbaren willen gaan testen.
Achteraf praten is natuurlijk makkelijk.
Achteraf ? Hoeveel vraagtekens zijn er niet gelijk gesteld en jij (ondermeer) iedereen maar Wappie noemen.Achteraf praten is natuurlijk makkelijk.
ja thnks, ik zat al te bedenken waar ik die gasten van kende. Weet ik dat gelukkig ook weer.Zij maakten toch ook zo'n melig filmpje over Brugge - PSG?