Eef de Kip
Well-known member
ja thnks, ik zat al te bedenken waar ik die gasten van kende. Weet ik dat gelukkig ook weer.Zij maakten toch ook zo'n melig filmpje over Brugge - PSG?
Die was idd ook heerlijk.,
ja thnks, ik zat al te bedenken waar ik die gasten van kende. Weet ik dat gelukkig ook weer.Zij maakten toch ook zo'n melig filmpje over Brugge - PSG?
Nou, Hugoooo heeft dus nogal defensief gereageerd op dat OOV-rapport, maar Kuipers wil geen reactie geven en wil het eerst in kabinet bespreken. Dat is wel opvallend want daarmee geeft Kuipers eigenlijk aan niet achter Hugo te staan.
Kwetsbare mensen moeten toch ook gewoon naar de winkels etc. Dom gedoe om mondkapjes in OV verplicht te houden, ik doe er iig niks meer aan. Geen zin in discussies.Het idee van de overheid is dat kwetsbare mensen ook van het OV gebruik moeten maken, en die hoeven niet per se de kroeg in. Maar ja, dan kunnen die zelf ook gewoon een FFP2-masker op doen.
Hugo klepzeiker praat wel vaker zijn mond voorbij.Nou, Hugoooo heeft dus nogal defensief gereageerd op dat OOV-rapport, maar Kuipers wil geen reactie geven en wil het eerst in kabinet bespreken. Dat is wel opvallend want daarmee geeft Kuipers eigenlijk aan niet achter Hugo te staan.
Op andere plekken is het een dringend advies om ook een mondkapje te dragen.
Maar de Nederlander denkt dan het is niet verplicht dus dan doen we het niet.
Blijkbaar heb je gisteren niet goed geluisterd.Waarom hou je hem nu wel op en over 10 dagen niet meer?
Moet toch ook leuk zijn omt lid. Je kunt gewoon onzin uitkramen en blijven zitten.
Blijkbaar heb je gisteren niet goed geluisterd.
Moet toch ook leuk zijn omt lid. Je kunt gewoon onzin uitkramen en blijven zitten.
Omdat het nu verplicht is.Nee daarom vraag ik het aan jou, wat is de reden dat het virus over 10 dagen zoveel minder gevaarlijk is dat je dan wel je mondkap afzet en vandaag niet of bepaalt dat je je mondkap gewoon ophoudt, je weet wel, zelf nadenken waarom je iets doet.
Wat niet de eerste keer was... En ze kwamen er elke keer mee weg. Ook in dat interview bij NPO Radio1 had de interviewer toch op zijn minst kunnen vragen hoezo hij daar nu zo zeker van was als ze er eerder keer op keer flink naast zaten. Maar het was weer 'krekels' toen...Zat er ietsje naast.
Omdat het nu verplicht is.