Nee, elk land dat om de haverklap eigen regels hanteert, dat was een succesIn mei moeten alle EU landen een verdrag ondertekenen die boven alle grondwetten staan (https://www.consilium.europa.eu/en/...JGTA1etUE0CdlmUJqonwhl6pf2nr3nk0ZT1MaZ_zyzFYU), vanaf dan kan coronabeleid worden opgelegd aan alle landen... Dan moet je natuurlijk geen kritische commissie hebben...
Nogmaals, je snapt het dus niet (of wil het niet snappen). Dit gaat niet om 'tracking' (want dat gebeurt sowieso al op een telefoon inderdaad), dit gaat gewoon stappen verder. Als je dat verschil niet ziet of wil zien dan houdt het op.Nogmaals @JMD daar is een telefoon al voor. Ik weet nu al dat ik zometeen op Facebook een reclame krijg over misinformatie over corona
Tracking? Dat is wel heel magertjes.Nogmaals, je snapt het dus niet (of wil het niet snappen). Dit gaat niet om 'tracking' (want dat gebeurt sowieso al op een telefoon inderdaad), dit gaat gewoon stappen verder. Als je dat verschil niet ziet of wil zien dan houdt het op.
Ik kreeg net van een wappie te horen dat onze regering bewust wolven uitzet om schapenfokkers tegen te werken en daardoor hun grond gaan verkopen ivm stikstof.Wappie!
En jouw tussen die schapen zetten, wegkijker!!!Ik kreeg net van een wappie te horen dat onze regering bewust wolven uitzet om schapenfokkers tegen te werken en daardoor hun grond gaan verkopen ivm stikstof.
Ze moesten jou opsluiten zei ik tegen haar ...
KutlulEn jouw tussen die schapen zetten, wegkijker!!!
Eerst versoepelen en dan komt er heel toevallig een storm en moet iedereen alsnog binnenblijven. En de linkse media blijft maar berichten over die storm, hoe duidelijk wil je het hebben?En jouw tussen die schapen zetten, wegkijker!!!
Gebeurd op dit forum ook. Werkt vooral tegen PVV schapenIk kreeg net van een wappie te horen dat onze regering bewust wolven uitzet om schapenfokkers tegen te werken en daardoor hun grond gaan verkopen ivm stikstof.
Ik kreeg net van een wappie te horen dat onze regering bewust wolven uitzet om schapenfokkers tegen te werken en daardoor hun grond gaan verkopen ivm stikstof.
Zie mijn post op 8.54 in dit topic...Minister Kuipers ontbindt kritische commissie die advies geeft over corona-apps
Minister Ernst Kuipers (D66) van Volksgezondheid ontbindt een kritische commissie die advies geeft over de inzet van corona-apps en andere technologie bij de bestrijding van het coronavirus.www.volkskrant.nl
We zijn er nog lang niet vanaf.