Coronavirus 2

JMD

Well-known member

Ach ja... De verplichte apps en vaccinatieplicht moeten en zullen er dus ooit gaan komen. Het is deze winter niet gelukt, maar Duitsland heeft bv al gezegd dat in oktober een vaccinatieplicht gaat gelden. Dus komende winter wordt het ook hier gewoon opnieuw geprobeerd,

In mei moeten alle EU landen een verdrag ondertekenen die boven alle grondwetten staan (https://www.consilium.europa.eu/en/...JGTA1etUE0CdlmUJqonwhl6pf2nr3nk0ZT1MaZ_zyzFYU), vanaf dan kan coronabeleid worden opgelegd aan alle landen... Dan moet je natuurlijk geen kritische commissie hebben... ;)
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
In mei moeten alle EU landen een verdrag ondertekenen die boven alle grondwetten staan (https://www.consilium.europa.eu/en/...JGTA1etUE0CdlmUJqonwhl6pf2nr3nk0ZT1MaZ_zyzFYU), vanaf dan kan coronabeleid worden opgelegd aan alle landen... Dan moet je natuurlijk geen kritische commissie hebben... ;)
Nee, elk land dat om de haverklap eigen regels hanteert, dat was een succes (y)

Ik weet niet of jullie het herkennen, maar ik heb vaak 1001 doemscenario's in mijn hoofd over nieuwe situaties of veranderende zaken en het komt nooit uit. Zo denkt een Wappie over corona denk ik. Allemaal opgelegde regeltjes, die op papier heel eng lijken, maar in de praktijk een papieren tijger zijn. Ik vraag me dan oprecht af, meen je nou werkelijk dat je zo belangrijk bent dat je eigen overheid jouw wil volgen of alles van jou wil weten oid? Nogmaals @JMD daar is een telefoon al voor. Ik weet nu al dat ik zometeen op Facebook een reclame krijg over misinformatie over corona
 

JMD

Well-known member
Nogmaals @JMD daar is een telefoon al voor. Ik weet nu al dat ik zometeen op Facebook een reclame krijg over misinformatie over corona
Nogmaals, je snapt het dus niet (of wil het niet snappen). Dit gaat niet om 'tracking' (want dat gebeurt sowieso al op een telefoon inderdaad), dit gaat gewoon stappen verder. Als je dat verschil niet ziet of wil zien dan houdt het op.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Nogmaals, je snapt het dus niet (of wil het niet snappen). Dit gaat niet om 'tracking' (want dat gebeurt sowieso al op een telefoon inderdaad), dit gaat gewoon stappen verder. Als je dat verschil niet ziet of wil zien dan houdt het op.
Tracking? Dat is wel heel magertjes.
 

gevegt

Well-known member
Ik kreeg net van een wappie te horen dat onze regering bewust wolven uitzet om schapenfokkers tegen te werken en daardoor hun grond gaan verkopen ivm stikstof.


Ze moesten jou opsluiten zei ik tegen haar ...
En jouw tussen die schapen zetten, wegkijker!!!
 

De Wolf

Well-known member
Ik kreeg net van een wappie te horen dat onze regering bewust wolven uitzet om schapenfokkers tegen te werken en daardoor hun grond gaan verkopen ivm stikstof.


Ze moesten jou opsluiten zei ik tegen haar ...
Gebeurd op dit forum ook. Werkt vooral tegen PVV schapen :p
 

zwammy

Well-known member
Ik kreeg net van een wappie te horen dat onze regering bewust wolven uitzet om schapenfokkers tegen te werken en daardoor hun grond gaan verkopen ivm stikstof.


Ze moesten jou opsluiten zei ik tegen haar ...

Ik denk dat je haar beter gewoon beter kan kapot schieten.
 

JMD

Well-known member

We zijn er nog lang niet vanaf.
Zie mijn post op 8.54 in dit topic... :)

Maar volgens de Satyrs van deze wereld is dit volstrekt normaal dat de overheid je rekeningen kan blokkeren enz (behalve natuurlijk als Rusland, Polen of Hongarije dat doet, dan mag dat niet), en dat gaat gebeuren met dit soort apps. Zie hoe het in Canada is.
 
Bovenaan