Nou je krijgt wel een herstel bewijs.Je krijgt wel steeds meer het gevoel dat dat testen steeds minder nuttig wordt. Nog even en je haalt die 100K wellicht nog maar dan? Ik denk dat 99,5% een snotneus heeft of met een kruikje in bed gaat liggen om na 3 dagen weer aan de slag te gaan.
Dat is meer om Boris zijn hachje te redden.Zo ongeveer alle maatregelen in ENgeland vanaf maandag a.s. weg
Je krijgt wel steeds meer het gevoel dat dat testen steeds minder nuttig wordt. Nog even en je haalt die 100K wellicht nog maar dan? Ik denk dat 99,5% een snotneus heeft of met een kruikje in bed gaat liggen om na 3 dagen weer aan de slag te gaan.
Nou je krijgt wel een herstel bewijs.
Deels mee eens. Al eind december werd eind januari genoemd als moment om flinke stappen te zetten. Dat het moment hem nu heel goed uitkomt is zeker zo.Dat is meer om Boris zijn hachje te redden.
Engeland stopt volgende week met zo goed als alle maatregelen.
Vandaag was het anders wel een redelijke chaos met leden die 'spontaan' overstapten naar de overkant van Bojo.Het lijkt chaos in het Lagerhuis, maar toen met de Brexit heb ik ontdekt dat er heel veel ongeschreven regels zijn hoe je je behoort te gedragen. Als je grof in de mond wordt bijvoorbeeld, kan de Speaker een member zondermeer de zaal uitzetten en ook kunnen andere members daartoe verzoeken.
Waar had je die positieve test gekocht dan?Nou, positieve sneltest gedaan net. Alleen snotterig en wat hoofd- en spierpijn.