Mooie woordspeling!Oei, verloren met ezeltje prik dus.
Nee, ik eet kippenIs Fregge familie van je?
Vriend!Nee, ik eet kippen
Ja nu. Maar zondag ben je een lul. Hup Ajax !Vriend!
Dat vind ik niet aardig van je.Ja nu. Maar zondag ben je een lul. Hup Ajax !
Hij zegt sorry;Ja, hij was vergeten te vermelden dat het eens wens/visie was... dombo
Beetje een vroege 1 april grap. Na twee of drie regels moet je toch wel doorhebben dat het uit zijn duim is gezogen.Hij zegt sorry;
De uitgelekte persconferentie uitgelegd
De uitgelekte persconferentie uitgelegd. Maurice de Hond. Een deel van de lezers van het bericht van gisteren dacht dat het de echte tekstwww.maurice.nl
Is het al 14:00?Hoe zijn de cijfers Joost?
Is het al 14:00?
Het RIVM loopt overigens nog zo'n 20.000 positieve tests achter met melden.
Is het al 14:00?
Het RIVM loopt overigens nog zo'n 20.000 positieve tests achter met melden.
Tegen besmetting zal het niet helpen. Het enige voordeel is dat de besmette personen vaak zijn geprikt of vrij recent hebben gehad.Kabinet geeft 2G nog niet op, ondanks onderzoek: ‘Ze willen het achter de hand houden’
Het kabinet wil toch verder met 2G, ondanks een onderzoek in opdracht van het ministerie van Volksgezondheid waaruit blijkt dat systeem door de omikronvariant nauwelijks helpt.wnl.tv
Kuipers wil toch door met 2G. Want de wetenschap telt alleen maar als het hem uitkomt...
Precies. En vond ook die opmerking in dat onderzoek van de TU mooi dat als je 2G invoert de mensen die niet gevaccineerd zijn thuis samen gaan komen... Echt, dat weet je toch van te voren, hoef je toch geen onderzoek naar te doen. Zouden er echt mensen zijn die denken dat de ongevaccineerden bij 2G alleen thuis gaan zitten? Nee, je krijgt dan precies wat er vorig jaar met de avondklok gebeurde, men gaat gewoon thuis feestjes bouwen ipv elkaar te zien in een veel grotere en beter geventileerde ruimte.Tegen besmetting zal het niet helpen. Het enige voordeel is dat de besmette personen vaak zijn geprikt of vrij recent hebben gehad.
Niet dat het veel zal helpen. Algemeen bekend dat meer dan 90% van de besmettingen achter de voordeur, op het werk of op school zijn.
Vorig jaar had het misschien nog wel wat effect maar ik durf vergif er op in te nemen dat de huidige horecasluiting ook zorgt dat mensen nu thuis bij elkaar gaan zitten.Precies. En vond ook die opmerking in dat onderzoek van de TU mooi dat als je 2G invoert de mensen die niet gevaccineerd zijn thuis samen gaan komen... Echt, dat weet je toch van te voren, hoef je toch geen onderzoek naar te doen. Zouden er echt mensen zijn die denken dat de ongevaccineerden bij 2G alleen thuis gaan zitten? Nee, je krijgt dan precies wat er vorig jaar met de avondklok gebeurde, men gaat gewoon thuis feestjes bouwen ipv elkaar te zien in een veel grotere en beter geventileerde ruimte.