Coronavirus 2

zwammy

Well-known member
Ik moest gisteren invallen op een woning maar 3 kwart van het personeel thuis zit, die moeten vanaf vandaag gewoon weer werken als ze niet ziek zijn. Het is ook niet meer vol te houden en zeker met deze variant lijkt het meer op waterpokken bij kinderen, kom maar langs en steek maar aan. Is ook heel het huis er gelijk van af.
 

Joost

Well-known member
Het is toch uitermate vreemd dat afgelopen weekend de Burgemeesters voorop liepen om de horeca als protest open te laten gaan maar dat ze nu gaan handhaven als een theater dit ook doet.
 

SanMark.

Well-known member
Je krijgt wel steeds meer het gevoel dat dat testen steeds minder nuttig wordt. Nog even en je haalt die 100K wellicht nog maar dan? Ik denk dat 99,5% een snotneus heeft of met een kruikje in bed gaat liggen om na 3 dagen weer aan de slag te gaan.
Nou je krijgt wel een herstel bewijs.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Je krijgt wel steeds meer het gevoel dat dat testen steeds minder nuttig wordt. Nog even en je haalt die 100K wellicht nog maar dan? Ik denk dat 99,5% een snotneus heeft of met een kruikje in bed gaat liggen om na 3 dagen weer aan de slag te gaan.

Volledig nutteloos als je ziet dat de ziekenhuisopnames en de besmettingcijfers al wekenlang de tegengestelde kant op bewegen. Dan kun je het testen inderdaad stoppen en als men zich ziek voelt blijf je thuis. Dat zijn er dan inderdaad vermoedelijk eerder 0,5% dan 99,5%. Wellicht met een iets dringender advies dan normaal. Vroeger was het stoer om doodziek toch op je werk te verschijnen.

Nou je krijgt wel een herstel bewijs.

Nou dan mogen alleen nog niet geboosterde mensen testen. Dat scheelt weer de helft van de bevolking.
 

SanMark.

Well-known member
Ik hoorde net half op de radio dat Gommers eerst had gezegd dat er niemand met Omnicron op de IC lag, maar later nuanceerde hij dat met het is op de vingers van 1 hand te tellen.
 

JMD

Well-known member
In Israël draaien ze ook bij
 

erka

Well-known member
Het lijkt chaos in het Lagerhuis, maar toen met de Brexit heb ik ontdekt dat er heel veel ongeschreven regels zijn hoe je je behoort te gedragen. Als je grof in de mond wordt bijvoorbeeld, kan de Speaker een member zondermeer de zaal uitzetten en ook kunnen andere members daartoe verzoeken.
 

gevegt

Well-known member
Het lijkt chaos in het Lagerhuis, maar toen met de Brexit heb ik ontdekt dat er heel veel ongeschreven regels zijn hoe je je behoort te gedragen. Als je grof in de mond wordt bijvoorbeeld, kan de Speaker een member zondermeer de zaal uitzetten en ook kunnen andere members daartoe verzoeken.
Vandaag was het anders wel een redelijke chaos met leden die 'spontaan' overstapten naar de overkant van Bojo.
 
Bovenaan