JMD
Well-known member
jep, maar dan alsnog kan je wel vergelijken wat gevaarlijker is of niet.Griep valt onder Influenza. Dat is een ander soort dan Covid 19 wat onder de Coronavirussen valt.
jep, maar dan alsnog kan je wel vergelijken wat gevaarlijker is of niet.Griep valt onder Influenza. Dat is een ander soort dan Covid 19 wat onder de Coronavirussen valt.
Ik zou zeggen: LBjep, maar dan alsnog kan je wel vergelijken wat gevaarlijker is of niet.
Lijkt me toch wel vrij belangrijk dat we ziektes onderling met elkaar vergelijken qua wat gevaarlijker is om daar de maatregelen op af te stemmen.Ik zou zeggen: LB
Ik snap best dat je als Van Dissel zijnde niet te positief wil prognotiseren, maar ze zitten er over het algemeen een factor 4-5 naast, en elke keer weer... Dan moet je toch eens gaan nadenken of je altijd alleen maar het meest pessimistische wil benadrukken...Van Dissel zojuist bij de technische briefing: "We zijn te pessimistisch geweest". Joh...
Daar hebben we een OMT voor en kabinet voor.Lijkt me toch wel vrij belangrijk dat we ziektes onderling met elkaar vergelijken qua wat gevaarlijker is om daar de maatregelen op af te stemmen.
Het was maar een factor 5... (en bij sommige indicatoren zelfs richting factor 10)Valt wel mee toch.
Het is de tweede dag op rij dat het opnamegemiddelde stijgt. En het is ook een illusie dat het blijft dalen bij zulke besmettingscijfers.Is dat niet nog wat voorbarig? Niet heel gek lang geleden zat je toch ook rond die cijfers qua opnames? Gaat toch nog een beetje heen en weer?