Eerst nog 2G doordrukken.Benieuwd of KNVB en clubs werkelijk zo ver gaan. Die staan er al niet goed op bij het kabinet.
Eerst nog 2G doordrukken.
Dat weten jij en ik en een hele hoop andere mensen die kunnen nadenken (en die ook zien dat het in landen met 2G ook flink uit de klauwen loopt en zien dat 2G met delta al twijfelachtig was, maar met omicron sowieso niet werkt), maar leg dat maar eens uit aan bv de 2e KamerDe huidige trend rechtvaardigt geen 2G.
Depla wil voortaan de Elfstedentocht in de zomer, dus die is verloren.Das mooi want NAC heef geen politie inzet meer de laatste tijd. Kijken of Depla weer meer lief wil zijn voor het kabinet of voor de stad.
Dat weten jij en ik en een hele hoop andere mensen die kunnen nadenken (en die ook zien dat het in landen met 2G ook flink uit de klauwen loopt en zien dat 2G met delta al twijfelachtig was, maar met omicron sowieso niet werkt), maar leg dat maar eens uit aan bv de 2e Kamer
Dat werkt net zo goed als het type 2 mondmasker.De huidige trend rechtvaardigt geen 2G.
De ziekenhuiscijfers zakken vandaag weer 😅Over twee weken is het toch klaar. De besmettingscijfers zullen zeker gaan stijgen door de open scholen, maar ik zie de ziekenhuisopnames niet opeens verdrievoudigen. Dan moeten ze over twee weken weer random iets versoepelen. Eens kijken wie de beste lobby heeft. Zo zullen we nog wel een paar maanden doorrommelen.
En dat zelfs op een zondag... Meestal steeg het dan. Betekent dus dat de daling echt flink is.De ziekenhuiscijfers zakken vandaag weer 😅
Viel wel mee.En dat zelfs op een zondag... Meestal steeg het dan. Betekent dus dat de daling echt flink is.
Jep. Ongetwijfeld. De hijgerigheid waarmee ze vandaag 'het record' benoemden was echt opvallend. terwijl er ook een recordaantal tests was afgenomen, en het percentage positief daalt...Ik neem aan dat de media dat dan direct benoemen als de Omikron-stijging.
Er zijn twee cijfers; de GGD testen en het RIVM cijfer. Momenteelheeft de GGD er nog 13.000 positieve gevallen meer dan het RIVM, die achterstand moet nog worden ingehaald.Jep. Ongetwijfeld. De hijgerigheid waarmee ze vandaag 'het record' benoemden was echt opvallend. terwijl er ook een recordaantal tests was afgenomen, en het percentage positief daalt...
Prof. Dr. Levitt, een beroemd 'modellenmaker' (tweevoudig Nobelprijswinnaar) zegt dat we ergens deze week gaan pieken qua positieve tests en daarna dalen. Hij had de vorige piek (die van half december) ook goed voorspeld en vroeg zich dan ook af waarom Nederland in lockdown ging. Ben benieuwd of hij deze keer ook gelijk heeft.
Dat was de Dansen met Janssen 3 maanden Memorial celebration in Geleen.Dansen bij Janssen in september. Maar natuurlijk.
Bij een voetbalwedstrijd zijn bijna nooit echte rellen, omdat we de politie/ME inzetten. Zonder de politie/ME zijn er gegarandeerd rellen en vallen er slachtoffers, die dan bedden bezet houden.Waarschijnlijk helemaal uit de context met verkeerde grafieken maar schijt aan.
Bij een voetbalwedstrijd zijn bijna nooit echte rellen, omdat we de politie/ME inzetten. Zonder de politie/ME zijn er gegarandeerd rellen en vallen er slachtoffers, die dan bedden bezet houden.
Bij Covid is er bijna geen verschil met griep, qua doden, omdat we maatregelen nemen. Zonder de maatregelen heeft covid vrij spel en gaan er veel meer mensen naar het ziekenhuis dan nu, terwijl daar geen plek voor is.
Het is echt geen hogere wiskunde, Zwammy.