Coronavirus 2

zwammy

Well-known member
Ja klopt, mooi stuk van de Denen ook. Die testen 4x zo vaak als de Nederlanders. Overal waar ze heen gaan eerst testen, wel alles betaald door de regering. Wij doen dat niet. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik ook niet test voordat ik iets ga doen. Als ik mezelf niet lekker voel blijf ik thuis en anders gewoon gaan.
 

zwammy

Well-known member
Ze hebben contracten met commerciële bedrijven dus hier gaan we het niet doen. En mocht er een keer verder gegraven worden komt sywert weer een keer naar boven en is iedereen stil over de 5 miljard van Hugo.

Niet te negatief hopelijk Fregge?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik zag de stoet begin vanmiddag al voorbij mijn huis razen. Schijnbaar gingen ze vanaf drie of vier plekken richting Museumplein vandaag. Behoorlijk veel volk inclusief blokkeer Friezen, gele paraplu’s, legeroutfits en doktersjassen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Over twee weken is het toch klaar. De besmettingscijfers zullen zeker gaan stijgen door de open scholen, maar ik zie de ziekenhuisopnames niet opeens verdrievoudigen. Dan moeten ze over twee weken weer random iets versoepelen. Eens kijken wie de beste lobby heeft. Zo zullen we nog wel een paar maanden doorrommelen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
En dan zitten we in het voorjaar en lijkt het allemaal door de maatregelen te komen.

Dat sowieso. Dan hebben ze het precies juist georganiseerd. Ik vrees dat mijn eerdere voorspelling van in maart of april weer naar het stadion kunnen gaat uitkomen.
 
Bovenaan