Jij trapt er in en geeft hem de schuld.Ja, hij was vergeten te vermelden dat het eens wens/visie was... dombo
Jij trapt er in en geeft hem de schuld.Ja, hij was vergeten te vermelden dat het eens wens/visie was... dombo
Nou daar gaan we.
IC bezetting 5 omhoog, verpleegafdeling 17 omhoog.
Al de tweede dag op rij dat de bezetting op de verpleegafdeling stijgt !!11!!!!1!
Opnames, 11 op de IC en 82 op de verpleegafdeling.
Daarmee dalen de opnames weer in beide categorieën en is de daling weer sterker geworden.
Dus per saldo 22 omhoog, kwestie van dagen dus voordat de boel weer dichtgegooid wordt.
Dat doen we sowieso wel.En wij maar Satyr uitlachen
Nee nu!!
Waarom plaats je dan vanochtend een link van een vriendje van Baudet die corona en griep met elkaar vergelijkt?Yes gelezen, maar dit is dat van Haga en Baudet het met een stevige griep vergelijken en dat heb ik nooit gedaan.
Nee maar lees vooral even de links waarin de griep een veel lagere IFR heeft (0,02)Yes gelezen, maar dit is dat van Haga en Baudet het met een stevige griep vergelijken en dat heb ik nooit gedaan.
Waarschijnlijk helemaal uit de context met verkeerde grafieken maar schijt aan.
Ouwe WapperTToch beter lezen de volgende keer.
Ik heb heel die draad niet gelezen 😂
Nee maar lees vooral even de links waarin de griep een veel lagere IFR heeft (0,02)
Ja ik lees net 4000 nameldingenHet RIVM is wat achterstand aan het inhalen, vandaar vandaag een mooi recordaantal besmettingen.
De GGD meldt ondertussen weer cijfers waarin de groei terugloopt.
Ouwe WapperT
LuiwammesJa hankie. Zet die er even op dan. Kan ik zo snel niet vinden. Kan nu ook al niet meer de links vinden waar de mortaliteit van covid staat, dadelijk raak ik nog in paniek.
Voor Fregge hoef je helemaal niets doen, die Spidermangeiler heeft toch geen leven.Sorry, zal het niet meer doen, beloofd.
Voortaan alleen nog maar links waar ik achter sta of in ieder geval gelezen heb, anders word Fregge nog boos. Moeten we niet hebben.