Maar je mag het best uitleggen hoor. Waarom die wel en dit niet?Ah nog zo n onzinnige vergelijking.
Maar je mag het best uitleggen hoor. Waarom die wel en dit niet?Ah nog zo n onzinnige vergelijking.
Er zit een hele ruimte tussen de overheid niet vertrouwen of er klakkeloos achteraan lopen.Het is getest en goedgekeurd, wat is je probleem ermee dan?
edit: https://www.nemokennislink.nl/publicaties/zes-vragen-over-vaccinatie-van-kinderen/
Of is dit een MSM site en telt het dan niet?
edit 2: https://www.rijksoverheid.nl/docume...ische-vragen-over-tieners-en-coronavaccinatie
(rijksoverheid, oeioei)
Jij mag nu nooit meer de 'domme vergelijking' kaart gebruiken he.Geef je kinderen ook een griep prik ?
Ik denk ik doe lekker mee, is het weer niet goed.Jij mag nu nooit meer de 'domme vergelijking' kaart gebruiken he.
Ik heb geen idee. Ik zeg: Als een vaccin/prik wetenschappelijk is getest en goedgekeurd, waarom zou je het dan niet doen?Wat is het verschil tussen de corona prik en de griepprik voor je kinderen Satyr?
Maar je geeft er geen antwoord op.Jij mag nu nooit meer de 'domme vergelijking' kaart gebruiken he.
Goed nogmaals. Als ze die prikken niet krijgen zitten /kunnen er zeer ernstige gevolgen komen voor de kinderen.Ik heb er geen probleem mee. Je hebt toch ook kinderen? Heb je die ook bij het consultatiebureau weg gehouden om de verplichte prikken te ontwijken?
Het gaat niet alleen om de kinderen. En dan mij van egoïsme beschuldigen.Wat zijn de ernstige gevolgen voor de kinderen als ze corona krijgen ?
Een kind heeft de toekomst nog iemand van 75 plus zit al aardig richting zijn blessuretijd. Kinderen moeten immuniteit opbouwen door ziek te worden liefst een keer of 5 a 6 de komende jaren , anders zitten ze voor hun hele leven aan zo n prik vast.Het gaat niet alleen om de kinderen. En dan mij van egoïsme beschuldigen.
Stel, één van jouw kinderen krijgt corona, dan zal er zeer waarschijnlijk niks aan de hand zijn. Voor je kind. Maar ze kan wel corona aan opa/oma of zelfs iemand in een winkel geven, die er wel klachten van kan krijgen. Dat is met griep ook zo en corona heeft dus een veel hoger cijfer qua besmettingsmogelijkheden.
Het gaat niet alleen om de kinderen. En dan mij van egoïsme beschuldigen.
Stel, één van jouw kinderen krijgt corona, dan zal er zeer waarschijnlijk niks aan de hand zijn. Voor je kind. Maar ze kan wel corona aan opa/oma of zelfs iemand in een winkel geven, die er wel klachten van kan krijgen. Dat is met griep ook zo en corona heeft dus een veel hoger cijfer qua besmettingsmogelijkheden.
Kinderen mogen zelf toch die mening hebben? Mijn nichtje van 10 zou zich direct laten prikken.
Sowieso ben ik tegen een vaccinatieplicht onder de 18 jaar.
Jazeker, mijn dochter is net 12 en kreeg een brief met een oproep dat ze mocht vaccineren. Ze vroeg of ze dat nodig had om naar de Action te gaan Die wil nu dus nog niet prikken, maar we mochten de brief niet weggooien.Kinderen mogen zelf toch die mening hebben? Mijn nichtje van 10 zou zich direct laten prikken.
Sowieso ben ik tegen een vaccinatieplicht onder de 18 jaar.