Coronavirus 2

SanMark.

Well-known member
Nee, meer dan genoeg uitgelegd dan wel onderbouwd, en daar komt dan geen reactie op. Maar als je het verschil tussen die vaccins en kinder pfizer niet snapt houdt het op
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Wat is het verschil tussen de corona prik en de griepprik voor je kinderen Satyr?
Ik heb geen idee. Ik zeg: Als een vaccin/prik wetenschappelijk is getest en goedgekeurd, waarom zou je het dan niet doen?

Je hoeft van mij echt niet alles maar te doen wat Peppie en Kokkie in Den Haag zeggen, maar een geteste en goedgekeurde prik weigeren omdat het onveilig zou kunnen zijn is gewoon onzin. Dan sta je voor mij onder de geloofsgekkies die een boek gebruiken als reden.
 

SanMark.

Well-known member
Omdat bv pfizer geen verantwoordelijkheid wil nemen als blijkt dat er toch bijwerkingen zijn.

Voor mezelf heb ik wel twijfel wel of niet te nemen, ik ben dus zeker niet anti vax. Wel voor mijn kids btw.
 

SanMark.

Well-known member
Daarnaast heb ik mij de afgelopen twee jaar beter aan alle regels gehouden dan zeker 80% van de bevolking, niet omdat ik in alle maatregels geloofde maar omdat daar ook geen gezondheidsrisico in zat als ik mij er wel aan hield.
 

SanMark.

Well-known member
Ik heb er geen probleem mee. Je hebt toch ook kinderen? Heb je die ook bij het consultatiebureau weg gehouden om de verplichte prikken te ontwijken?
Goed nogmaals. Als ze die prikken niet krijgen zitten /kunnen er zeer ernstige gevolgen komen voor de kinderen.

Wat zijn de ernstige gevolgen voor de kinderen als ze corona krijgen ?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Wat zijn de ernstige gevolgen voor de kinderen als ze corona krijgen ?
Het gaat niet alleen om de kinderen. En dan mij van egoïsme beschuldigen.

Stel, één van jouw kinderen krijgt corona, dan zal er zeer waarschijnlijk niks aan de hand zijn. Voor je kind. Maar ze kan wel corona aan opa/oma of zelfs iemand in een winkel geven, die er wel klachten van kan krijgen. Dat is met griep ook zo en corona heeft dus een veel hoger cijfer qua besmettingsmogelijkheden.
 

De Wolf

Well-known member
Kinderen mogen zelf toch die mening hebben? Mijn nichtje van 10 zou zich direct laten prikken.
Sowieso ben ik tegen een vaccinatieplicht onder de 18 jaar.
 

SanMark.

Well-known member
Het gaat niet alleen om de kinderen. En dan mij van egoïsme beschuldigen.

Stel, één van jouw kinderen krijgt corona, dan zal er zeer waarschijnlijk niks aan de hand zijn. Voor je kind. Maar ze kan wel corona aan opa/oma of zelfs iemand in een winkel geven, die er wel klachten van kan krijgen. Dat is met griep ook zo en corona heeft dus een veel hoger cijfer qua besmettingsmogelijkheden.
Een kind heeft de toekomst nog iemand van 75 plus zit al aardig richting zijn blessuretijd. Kinderen moeten immuniteit opbouwen door ziek te worden liefst een keer of 5 a 6 de komende jaren , anders zitten ze voor hun hele leven aan zo n prik vast.

Donor ben ik voor iemand anders zo n prik zet ik voor mezelf.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het gaat niet alleen om de kinderen. En dan mij van egoïsme beschuldigen.

Stel, één van jouw kinderen krijgt corona, dan zal er zeer waarschijnlijk niks aan de hand zijn. Voor je kind. Maar ze kan wel corona aan opa/oma of zelfs iemand in een winkel geven, die er wel klachten van kan krijgen. Dat is met griep ook zo en corona heeft dus een veel hoger cijfer qua besmettingsmogelijkheden.

Lijkt mij handig om te focussen dat opa en oma gevaccineerd zijn.
 

Hankie

Well-known member
Mijn dochter van 12 wilde zelf gaan vaccineren dus die gaat zondag (mits zij negatief blijft) voor de 2e.
 

zwammy

Well-known member
Kinderen mogen zelf toch die mening hebben? Mijn nichtje van 10 zou zich direct laten prikken.
Sowieso ben ik tegen een vaccinatieplicht onder de 18 jaar.

Ja, er valt alleen weinig te meningen als je overal word buitengesloten als je niet gevaccineerd bent. Terwijl je geen risico groep bent en de lange termijn risico's gewoon nog niet bekend zijn. Dat is eigenlijk een beetje het hele eieren eten.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Kinderen mogen zelf toch die mening hebben? Mijn nichtje van 10 zou zich direct laten prikken.
Sowieso ben ik tegen een vaccinatieplicht onder de 18 jaar.
Jazeker, mijn dochter is net 12 en kreeg een brief met een oproep dat ze mocht vaccineren. Ze vroeg of ze dat nodig had om naar de Action te gaan :ROFLMAO: Die wil nu dus nog niet prikken, maar we mochten de brief niet weggooien.
 
Bovenaan