Coronavirus 2

De Wolf

Well-known member
Ik zat op de verkeerde site te kijken. Op dit moment liggen er op de IC ongeveer 624 mensen. Dat zou omgerekend iets van 430 ongevaccineerden moeten zijn.
 

Maasveld

Well-known member
ALs er gewoon op tijd begonnen was met boosteren had het naw een flink stuk gescheeld.
Ik las dat je bij de boosters best bv Moderna kan krijgen als je gepfizerd bent... Laat verdorie iemand eens goed onderzoek doen wat het beste is. Ik kan me zo voorstellen dat dat precies hetzelfde vaccin is als bij 1 en 2, maar misschien is dat wel fout en werkt het juist beter om bv Pfizer te doen als je eerst Moderna gehad hebt... Het zijn verschillende vaccins.
Maar dat 'we geven maar wat' (even chargerend gezegd) lijkt me niet handig.
Ja wat wil je nu?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hadden we een maand eerder met boosters begonnen dan zaten we nog met 250 tot 300 mensen op de IC. Ongeveer 250 die daar liggen zijn ongevaccineerd.

Nee, dan waren sommige maatregelen gewoon een of hooguit twee weken later genomen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
FF7t2NZVUAMFGud
Deze blijkt dus vervalst te zijn. Zo is het lekker makkelijk stemming maken, natuurlijk.

 

JMD

Well-known member
Ja wat wil je nu?
Dat kan echt beide. Van iedereen die geprikt is is bekend wat ze hebben gekregen. Stel nou dat ik dan een afspraak wil maken dan is bekend dat ik gepfizerd ben, dus dan geven ze mij alleen maar mogelijkheden om te prikken op locaties/dagen waar er Pfizer is. Zo moeilijk is dat echt niet
 

JMD

Well-known member
Er zijn wel opvallend veel FVDers die fake news verspreiden.
Gevaarlijk clubje.
Jep. Fvd is gevaarlijk. Maar zij zijn niet de enige, vorige maand beloofde De jonge nog dat er geen vaccinatie verplichting gaat komen om door Europa te reizen…. Net als de belofte dat 3G er nooit ging komen…
 

Maasveld

Well-known member
Dat kan echt beide. Van iedereen die geprikt is is bekend wat ze hebben gekregen. Stel nou dat ik dan een afspraak wil maken dan is bekend dat ik gepfizerd ben, dus dan geven ze mij alleen maar mogelijkheden om te prikken op locaties/dagen waar er Pfizer is. Zo moeilijk is dat echt niet
Maar dan is toch nog altijd niet onderzocht of de Pfizer-booster wel de beste booster voor jou is?
 

JMD

Well-known member
Maar dan is toch nog altijd niet onderzocht of de Pfizer-booster wel de beste booster voor jou is?
Nee, dat klopt. Maar dat had dus allang onderzocht moeten worden. En tot die tijd lijkt me het het handigst als je hetzelfde vaccin krijgt als bij de eerste keren (behalve bij Janssen)
 

gevegt

Well-known member
Jep. Fvd is gevaarlijk. Maar zij zijn niet de enige, vorige maand beloofde De jonge nog dat er geen vaccinatie verplichting gaat komen om door Europa te reizen…. Net als de belofte dat 3G er nooit ging komen…
Wat een achterlijke vergelijking.
En nee, ik ga het niet uitleggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

zwammy

Well-known member
Er zijn wel opvallend veel FVDers die fake news verspreiden.
Gevaarlijk clubje.

Ja, maar dat was inderdaad al bekend.

Maar goed, als zelfs de minister zich er schuldig aan maakt zonder consequenties kan zo'n politieke partij het natuurlijk helemaal
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Satyr

Administrator
Forumleiding
Satyr is zo'n wappie aan de andere kant van het spectrum, omdat meneer graag wil darten moeten andere mensen hun principes opgeven.
Onvoorstelbaar waar het onwrikbare vertrouwen in de overheid op gebaseerd is bij hem.
Ik vertrouw de wetenschap, niet de regering/overheid.

En dus vind ik het bizar dat mensen weigeren om een vaccinatie te nemen die is goed gekeurd. Nogmaals, het is geen nieuw vaccin, het is een vertakking van een basisvaccin dat al sinds 1930 bestaat. Je zegt ook niet tegen Mercedes dat je hun laatste model auto niet vertrouwt, omdat het een nieuwe auto is.

Die kut social media is de oorzaak van een hoop ellende. Iedereen mag zijn mening als feit op het internet zetten en als er iets aan gedaan wordt, heet het censuur. Onbewust mensen voorliegen, omdat je onkundig bent, is gevaarlijker dan een vaccin.
 

SanMark.

Well-known member
Dus jij laat je kinderen gelijk vaccineren ?

He ja we doen nog weer een stompzinnige auto vergelijking, word die andersom gedaan , word daar weer schamper op gereageerd.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

SanMark.

Well-known member
En er zijn ook genoeg wetenschappers die hun twijfel hebben.

Maar goed ik ben ook niet tegen vaccineren, maar dan wel als je tot een risico groep behoort, of het graag zelf wil.
 
Bovenaan