Coronavirus 2

Hankie

Well-known member
“A recipient is highly immunosuppressed post-transplant, which is why it’s incredibly important for the person to be vaccinated prior to transplant. Queensland Health prioritises safety before, during and after a transplant.

“That is why the Queensland Kidney Transplant Service has endorsed a minimum requirement of two doses of an approved COVID-19 vaccine prior to receiving a kidney, lung or heart transplant.

“Prior to transplant and as per normal process, the recipient must ensure all of their vaccinations are up to date.

“The COVID-19 vaccination is no different.”
 

Max

Administrator
Forumleiding
Duidelijke daling ziekenhuisopnames en IC opnames de afgelopen week en een minimale daling van de besmettingen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Het spel blijft leuk, SanMark die met 'schandalige' tweets komt en even later iemand anders met de altijd door hem 'vergeten' nuance. Het lijkt wel de smiley bij een racistische opmerking.
 

gevegt

Well-known member
Het spel blijft leuk, SanMark die met 'schandalige' tweets komt en even later iemand anders met de altijd door hem 'vergeten' nuance. Het lijkt wel de smiley bij een racistische opmerking.
Volgens mij was het dit keer zwammy.
Die Leon van Galen is trouwens ook een idioot eerste klas.
 

SanMark.

Well-known member
Opschalen zal het probleem niet zijn. Het probleem is dat je de zorg voor een ander dan weghaalt. Of te wel mogen de heren bedenken waarom het weer zover heeft kunnen komen.
Maar dan is opschalen dus wel een probleem.

Als jij als ziekenhuis directie het maximale wilt verdienen en je dus overal zeer krap in wil zitten moet je dus zorgen dat je zeer snel kan opschalen op het moment dat het nodig is.

Bv het leger kan in tijden van nood reservisten oproepen dan wel oud dienstplichtigen oproepen in tijden van oorlog.

Heb je als ziekenhuis geen behoefte aan een randje reserve, moet je dus zorgen dat je een blik achter de hand houdt op het moment dat het land daarom vraagt.
 

SanMark.

Well-known member
Het is de bedoeling dat je met een losse tweet komt met een voorbeeld dat eigenlijk zegt dat de oplossing heel simpel is, of nog beter, dat corona een dikke vette hoax is. SanMark is er goed in.
En ook hier, waar zeg ik dat Corona een hoax is?
 

Fregge

Well-known member
Het spel blijft leuk, SanMark die met 'schandalige' tweets komt en even later iemand anders met de altijd door hem 'vergeten' nuance. Het lijkt wel de smiley bij een racistische opmerking.
SanMark neemt de noord-ooster rol op zich. Overal schande neer leggen en reageren vanuit de onderbuik, maar dat het achteraf toch wel mee valt. Het is dadelijk compleet als SanMark Hugo de Jonge straks een zondagmannetje noemt
 

SanMark.

Well-known member
En zeg dan ook niet dat ik het een hoax vind. Want ik heb nu al meerdere malen prima onderbouwd hoe ik erin sta en waarom.

Maar daar ga je dan niet op in en als ik dan een tweet , plaatje of opmerking maak dan haal je er weer van alles bij wat simpelweg niet klopt.
 
Bovenaan