Coronavirus 2

JMD

Well-known member
Dictatuur redenatie: 'je hebt vrijheid om je mening te geven, maar dan beland je in de gevangenis'
Maasveld redenatie beetje aangepast (vaccinatie vervangen door vrijheid van meningsuiting): 'je hebt vrijheid om 180 te rijden, maar er kunnen wel consequenties op staan dus mag de dictatuur vrijheid ontnemen want dat is hetzelfde'

En dat is natuurlijk onzin. Dus kan je ook niet zomaar zeggen dat je maar je vrijheid moet opgeven als je geen vaccinatie neemt.
Op de Maasveldredenatiemanier kan je alles aan het volk ontnemen als je het mag vergelijken met 180 rijden
 

Maasveld

Well-known member
Dictatuur redenatie: 'je hebt vrijheid om je mening te geven, maar dan beland je in de gevangenis'
Maasveld redenatie beetje aangepast (vaccinatie vervangen door vrijheid van meningsuiting): 'je hebt vrijheid om 180 te rijden, maar er kunnen wel consequenties op staan dus mag de dictatuur vrijheid ontnemen want dat is hetzelfde'

En dat is natuurlijk onzin. Dus kan je ook niet zomaar zeggen dat je maar je vrijheid moet opgeven als je geen vaccinatie neemt.
Op de Maasveldredenatiemanier kan je alles aan het volk ontnemen als je het mag vergelijken met 180 rijden
Ik refereerde daarmee vooral naar jouw onzinnige vergelijking.
 

SanMark.

Well-known member
Ik alleen als je een goede reden hebt. En 'hut hep op feesboek guhstaan' is geen reden om het niet te doen. Religie ook niet.
wat nou als er tegen jou als werkloze gezegd word, geen gezeur je gaat die bussen gewoon schuren die geverfd zijn met Chroom 6.

Allemaal niets aan de hand, wat er ook op internet staat, wij als overheid staan ervoor.

Sta gewoon met je snufferd in het stof en maar schuren en verven.

https://www.bd.nl/tilburg-e-o/tilburg-en-ns-vervolgd-voor-chroom-6-drama~a5d5be12/
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: JMD

SanMark.

Well-known member
Aantal corona besmettingen op dit moment in Staphorst is zeer laag. Ze hebben daar in de klaslokalen op de basisscholen luchtfilters neergezet die zo goed als alle fijnstof afzuigen, en daardoor ook de aerosols van het virus.

Daarnaast hebben de besmettingsfeestjes van de afgelopen maand natuurlijk ook hun weerslag in de cijfers. In eerste instantie ga je dan natuurlijk pieken maar daarna kunnen veel minder mensen het nog krijgen natuurlijk.
 

De Wolf

Well-known member
Ik ben wel tegen het verplicht vaccineren, iets met je eigen lichaam ofzo. Schijnt tegenwoordig voor een hoop mensen geen probleem meer te zijn, ik weet het.
Het heeft ook niet mijn voorkeur. Maar weet je een betere oplossing waarbij we uit eindeloze lockddowns komen?
Met lockdowns rem je het eventjes maar we komen toch wel een keer in aanraking. Er zal dus een oplossing bedacht moeten worden die ook voor de laatste 12% die geen prik heeft gehaald toch bescherming bied dat ze niet weer de zorg enorm belasten. Daarnaast is voorkomen beter dan genezen dus we zullen de groep die in het ziekenhuis komt toch moeten overhalen.

Dus als je een betere oplossing weet waardoor we wel terug kunnen komen naar het normaal. Kom maar op?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Het heeft ook niet mijn voorkeur. Maar weet je een betere oplossing waarbij we uit eindeloze lockddowns komen?
Met lockdowns rem je het eventjes maar we komen toch wel een keer in aanraking. Er zal dus een oplossing bedacht moeten worden die ook voor de laatste 12% die geen prik heeft gehaald toch bescherming bied dat ze niet weer de zorg enorm belasten. Daarnaast is voorkomen beter dan genezen dus we zullen de groep die in het ziekenhuis komt toch moeten overhalen.

Dus als je een betere oplossing weet waardoor we wel terug kunnen komen naar het normaal. Kom maar op?
Het is de bedoeling dat je met een losse tweet komt met een voorbeeld dat eigenlijk zegt dat de oplossing heel simpel is, of nog beter, dat corona een dikke vette hoax is. SanMark is er goed in.
 

De Wolf

Well-known member
Het is de bedoeling dat je met een losse tweet komt met een voorbeeld dat eigenlijk zegt dat de oplossing heel simpel is, of nog beter, dat corona een dikke vette hoax is. SanMark is er goed in.
In dit geval past bericht 15001 van SanMark prima bij.
 

SanMark.

Well-known member
Het is de bedoeling dat je met een losse tweet komt met een voorbeeld dat eigenlijk zegt dat de oplossing heel simpel is, of nog beter, dat corona een dikke vette hoax is. SanMark is er goed in.
Ik zeg nergens dat corona een vette hoax is. Het bestaat en we zullen ermee moeten leren leven.
 

SanMark.

Well-known member
Onze zorg is van een dermate hoog niveau dat een structureel hogere IC-capaciteit volstrekte onzin is.
Dat is natuurlijk maar een klein stukje van zijn tweet. Hij vraagt ook af wat er allemaal met dat geld gebeurd.

Maar als je zo balanceert met je ic bedden mag je verwachten als de nood aan de man is, dat je wel snel kan opschalen.
 

De Wolf

Well-known member
Dat is natuurlijk maar een klein stukje van zijn tweet. Hij vraagt ook af wat er allemaal met dat geld gebeurd.

Maar als je zo balanceert met je ic bedden mag je verwachten als de nood aan de man is, dat je wel snel kan opschalen.
Opschalen zal het probleem niet zijn. Het probleem is dat je de zorg voor een ander dan weghaalt. Of te wel mogen de heren bedenken waarom het weer zover heeft kunnen komen.
 
Bovenaan