zwammy
Well-known member
Zijn we die kwijt dan?
Mwah.
Zijn we die kwijt dan?
Dit zit bijna tegen genocide aan.
Volgens mij was het dit keer zwammy.Het spel blijft leuk, SanMark die met 'schandalige' tweets komt en even later iemand anders met de altijd door hem 'vergeten' nuance. Het lijkt wel de smiley bij een racistische opmerking.
Help mij even welke ?Het spel blijft leuk, SanMark die met 'schandalige' tweets komt en even later iemand anders met de altijd door hem 'vergeten' nuance. Het lijkt wel de smiley bij een racistische opmerking.
Maar dan is opschalen dus wel een probleem.Opschalen zal het probleem niet zijn. Het probleem is dat je de zorg voor een ander dan weghaalt. Of te wel mogen de heren bedenken waarom het weer zover heeft kunnen komen.
En ook hier, waar zeg ik dat Corona een hoax is?Het is de bedoeling dat je met een losse tweet komt met een voorbeeld dat eigenlijk zegt dat de oplossing heel simpel is, of nog beter, dat corona een dikke vette hoax is. SanMark is er goed in.
SanMark neemt de noord-ooster rol op zich. Overal schande neer leggen en reageren vanuit de onderbuik, maar dat het achteraf toch wel mee valt. Het is dadelijk compleet als SanMark Hugo de Jonge straks een zondagmannetje noemtHet spel blijft leuk, SanMark die met 'schandalige' tweets komt en even later iemand anders met de altijd door hem 'vergeten' nuance. Het lijkt wel de smiley bij een racistische opmerking.
Niet, maar je komt weer met een tweet over Australie, zonder enige context, maar wel met een zeer uitgesproken mening.En ook hier, waar zeg ik dat Corona een hoax is?
Niet, maar je komt weer met een tweet over Australie, zonder enige context, maar wel met een zeer uitgesproken mening.
Kijk nog eens goed. Kun je wel een blinde vlek naar mij hebben maar volgens mij was dat iemand anders.Niet, maar je komt weer met een tweet over Australie, zonder enige context, maar wel met een zeer uitgesproken mening.
Ik denk dat je dan toch even langs Specsavers moet. Dat bericht is van Zwammy.Niet, maar je komt weer met een tweet over Australie, zonder enige context, maar wel met een zeer uitgesproken mening.
Ach ja je zal ook eens een fout toegeven. Slapjanus.Het is inderdaad nogal inwisselbaar wat die twee aan 'feiten' op het web gooien