Nieuwe cijfers van 28 november:
minimaal 1 prik: 88,7% (18+), 86,9% (12+)
volledig gevaccineerd: 85,2% (18+), 83,4% (12+)
De Mac moedigt zelfs vaccinatie aan, in het kader van de volksgezondheid. Dat de Mac dat doet is een gotspe... Maar ja, de Satyrs van de wereld zien het probleem hier niet van. Die snappen volkomen dat het lastig wordt gemaakt om te sporten, terwijl fitheid (obesitas) een belangrijke bepaler is of je een beetje ziek wordt van corona of dat je in het ziekenhuis/IC komt...Wel naar de Mac
Pfff, wat een wappie... Die durft zomaar tegen de staatsmening in te gaan... Moet wel een wappie zijn, kan niet anders.Zeer interessant draadje, over wat het doet met de druk op de ic s van ongevaccineerden onder de 40 jaar.
Is een professor op een universiteit een wetenschapper ?Pfff, wat een wappie... Die durft zomaar tegen de staatsmening in te gaan... Moet wel een wappie zijn, kan niet anders.
(o wacht, het is een professor aan een universiteit. Shit, gewoon negeren dan maar en hopen dat het overwaait, dat lukt ook goed met alle wetenschappers die kritiek hebben op het coronabeleid en verplichte vaccinatie en 2G. Gewoon oren dicht en 'lalala wappies' roepen)
Het lijkt wel of je met het uur gekker gaat doen.Pfff, wat een wappie... Die durft zomaar tegen de staatsmening in te gaan... Moet wel een wappie zijn, kan niet anders.
(o wacht, het is een professor aan een universiteit. Shit, gewoon negeren dan maar en hopen dat het overwaait, dat lukt ook goed met alle wetenschappers die kritiek hebben op het coronabeleid en verplichte vaccinatie en 2G. Gewoon oren dicht en 'lalala wappies' roepen)
Je gaat nu toch niet vertellen dat je een leven buiten het internet gevonden hebt tijdens je afwezigheid hier?🤨Ik ben nu terug gevallen naar 1x padellen per week, waar ik hiervoor op minimaal 5 sport momenten had van minimaal 1 uur per keer.
Nee daar was ik daarvoor al mee begonnen.( ga er even serieus op in). Ging al 3x in de week naar de sportschool de afgelopen 2 a 3 jaar en daar was sinds mei dit jaar 2 a 3 x padel bij gekomen.Je gaat nu toch niet vertellen dat je een leven buiten het internet gevonden hebt tijdens je afwezigheid hier?🤨
En er is geen alternatief?Nee daar was ik daarvoor al mee begonnen.( ga er even serieus op in). Ging al 3x in de week naar de sportschool de afgelopen 2 a 3 jaar en daar was sinds mei dit jaar 2 a 3 x padel bij gekomen.
Dus die belachelijke ban... had er niets mee te maken.
Hardhollen.En er is geen alternatief?
Niet iets wat ik leuk vind.En er is geen alternatief?
Tja, dan moet je of wachten of je er mentaal overheen zetten om je conditie op peil te houden.Niet iets wat ik leuk vind.
We gaan in het nieuwe jaar wel eens kijken wat buiten de padel nog meer opties zijn.Tja, dan moet je of wachten of je er mentaal overheen zetten om je conditie op peil te houden.
Biljarten?We gaan in het nieuwe jaar wel eens kijken wat buiten de padel nog meer opties zijn.
Biljarten?