Coronavirus 2

Fregge

Well-known member
Jazeker, mijn dochter is net 12 en kreeg een brief met een oproep dat ze mocht vaccineren. Ze vroeg of ze dat nodig had om naar de Action te gaan :ROFLMAO: Die wil nu dus nog niet prikken, maar we mochten de brief niet weggooien.
Wel naar de Mac

De Wolf

Well-known member
QR code is pas vanaf 13 jaar dus dochter Satyr mag nog een jaartje wachten tenzij ze de regels veranderen.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Dit kreeg ze
44dca8b85ef150cdc443a0242fdd18ad.jpg

JMD

Well-known member
Wel naar de Mac
De Mac moedigt zelfs vaccinatie aan, in het kader van de volksgezondheid. Dat de Mac dat doet is een gotspe... Maar ja, de Satyrs van de wereld zien het probleem hier niet van. Die snappen volkomen dat het lastig wordt gemaakt om te sporten, terwijl fitheid (obesitas) een belangrijke bepaler is of je een beetje ziek wordt van corona of dat je in het ziekenhuis/IC komt...

JMD

Well-known member
Zeer interessant draadje, over wat het doet met de druk op de ic s van ongevaccineerden onder de 40 jaar.

Pfff, wat een wappie... Die durft zomaar tegen de staatsmening in te gaan... Moet wel een wappie zijn, kan niet anders.

(o wacht, het is een professor aan een universiteit. Shit, gewoon negeren dan maar en hopen dat het overwaait, dat lukt ook goed met alle wetenschappers die kritiek hebben op het coronabeleid en verplichte vaccinatie en 2G. Gewoon oren dicht en 'lalala wappies' roepen)

SanMark.

Well-known member
Ik ben nu terug gevallen naar 1x padellen per week, waar ik hiervoor op minimaal 5 sport momenten had van minimaal 1 uur per keer.

SanMark.

Well-known member
Pfff, wat een wappie... Die durft zomaar tegen de staatsmening in te gaan... Moet wel een wappie zijn, kan niet anders.

(o wacht, het is een professor aan een universiteit. Shit, gewoon negeren dan maar en hopen dat het overwaait, dat lukt ook goed met alle wetenschappers die kritiek hebben op het coronabeleid en verplichte vaccinatie en 2G. Gewoon oren dicht en 'lalala wappies' roepen)
Is een professor op een universiteit een wetenschapper ?

gevegt

Well-known member

Het lijkt wel of je met het uur gekker gaat doen.
Wat is eigenlijk de betekenis van 'staatsmening?'.

SanMark.

Well-known member
Je gaat nu toch niet vertellen dat je een leven buiten het internet gevonden hebt tijdens je afwezigheid hier?🤨
Nee daar was ik daarvoor al mee begonnen.( ga er even serieus op in). Ging al 3x in de week naar de sportschool de afgelopen 2 a 3 jaar en daar was sinds mei dit jaar 2 a 3 x padel bij gekomen.

Dus die belachelijke ban... had er niets mee te maken.

gevegt

Well-known member
Nee daar was ik daarvoor al mee begonnen.( ga er even serieus op in). Ging al 3x in de week naar de sportschool de afgelopen 2 a 3 jaar en daar was sinds mei dit jaar 2 a 3 x padel bij gekomen.

Dus die belachelijke ban... had er niets mee te maken.
En er is geen alternatief?

Bovenaan