Coronavirus 2

De Groene Scout

Well-known member
Vroeger ook wel een paar keer geweest.
Keek er enkele weken geleden ook al wel vanop dat die touroperators ieder weekend bussen vol jongeren naar de Duitse disco's brengen. Dat is en was toch ook niet echt de bedoeling, maar dat ging echt met honderden tegelijk en allemaal zonder mondkapje de bus is en volledig vrij de hele nacht doorhalen.
 

SanMark.

Well-known member
Wij gingen er ook wel eens heen. Leuke avonden waren dat in het begin wel.
Later werd het ietwat agressiever :rolleyes: .
Mooie tijd.
Qua agressie eigenlijk nooit wat van meegekregen en er gebeurde ook zeer weinig op dat gebied.

Bridge was wat harder en rauwer qua muziek.
 

gevegt

Well-known member
Qua agressie eigenlijk nooit wat van meegekregen en er gebeurde ook zeer weinig op dat gebied.

Bridge was wat harder en rauwer qua muziek.
Laat ik het zo zeggen dat we op een moment problemen kregen met een paar 'grote' jongens die ons heel vervelend vonden.
Dat was wel lachen.

Bridge was wel oké.
 

De Wolf

Well-known member
Zuid-Afrika heeft een vrij jonge bevolking. Daarvan is al bekend dat ze niet snel ernstig ziek zijn. In Europa zijn het vooral gevaccineerden waarbij het gevonden wordt. Daarnaast lijkt Corona bij bepaalde bevolkingsgroepen meer toe te slaan. Ik verwacht dat het in januari een redelijk aandeel zal hebben en we de effecten ook zien.
 

SanMark.

Well-known member
Zuid-Afrika heeft een vrij jonge bevolking. Daarvan is al bekend dat ze niet snel ernstig ziek zijn. In Europa zijn het vooral gevaccineerden waarbij het gevonden wordt. Daarnaast lijkt Corona bij bepaalde bevolkingsgroepen meer toe te slaan. Ik verwacht dat het in januari een redelijk aandeel zal hebben en we de effecten ook zien.
Daarin tegen hebben ze het (bijna) hoogste aantal HIV besmettingen ter wereld, en als ik het hier zo hoor over corona de zwakkeren het kwetsbaarst zijn zou dat daar ook voor moeten gelden ?
 
Bovenaan