De meeste mensen die net als ik gelijk bij de eerste oproep gegaan zijn, willen graag een derde. Maar ik spreek er eerlijk gezegd niet dagelijks collega's over.Ik moet zeggen dat ik niet de intentie heb om een 3e prik te nemen, hoe denken andere collegas van jou daar over?
Bij 100 dagen in je hoofd trouwens mijn werkplek te zien, alleen andere afdelingen aangezien ik binnen de poort werk. Voor jou misschien wel herkenbaar?
Waarom wel?Waarom zou je geen derde nemen als je er toch al twee hebt gehad?
Benieuwd wat je ervan vindt idd, zal ook wel herkenbaar zijn.De meeste mensen die net als ik gelijk bij de eerste oproep gegaan zijn, willen graag een derde. Maar ik spreek er eerlijk gezegd niet dagelijks collega's over.
Ik heb het niet gezien. Zal van de week eens kijken!
Omdat de werking van de 2 prikken langzaam minder goed wordt.Waarom wel?
Marcel heeft gisteren Haga gezien bij Jinek,
Mwah, lijkt me dan niet meteen nodig om gelijk er een 3e er in te steken, help eerst de armere landen maar met de 1eOmdat de werking van de 2 prikken langzaam minder goed wordt.
Congo?Mwah, lijkt me dan niet meteen nodig om gelijk er een 3e er in te steken, help eerst de armere landen maar met de 1e
Gezien de afname van de werkzaamheid zou ik zo snel mogelijk iedereen boven de 50 en de risicogroepen die prik geven.Mwah, lijkt me dan niet meteen nodig om gelijk er een 3e er in te steken, help eerst de armere landen maar met de 1e
Eigen volk eerst!Gezien de afname van de werkzaamheid zou ik zo snel mogelijk iedereen boven de 50 en de risicogroepen die prik geven.
Dan loopt het in het voorjaar qua besmettingen wellicht op maar valt de ziekenhuisbezetting prima te handhaven.
En de rest hupsakee naar Afrika.
Oh ja fuck, dat moet ik ook nog eens terug kijken. Mijn vader kan er in voorkomen.Bij 100 dagen in je hoofd trouwens mijn werkplek te zien, alleen andere afdelingen aangezien ik binnen de poort werk. Voor jou misschien wel herkenbaar?
En de horeca krijgt weer maatregelen, geweldig![]()
Denk je dat serieus?![]()
Coronavirus: News zu Covid-19 in Norddeutschland
Corona: Nachrichten rund um Themen wie Regeln, Lockerungen und Impfungen für Niedersachsen, Schleswig-Holstein, Hamburg und Mecklenburg-Vorpommern.www.ndr.de
Misschien daarom dat jongeren gaan frauderen.