Coronavirus 2

De Wolf

Well-known member
In dat filmpje zag ik ook een ventje met stuiterballen van hier tot Tokyo als pupillen. Zal vast heel veilig en gecontroleerd spul zijn wat dat heeft veroorzaakt.
Bijwerking van het snuiven van coke of lavendel. Je gaat zelf in allemaal complottheorieën geloven.
 

zwammy

Well-known member
Die klote strategie ook. Ik heb in mei al mn tweede AZ prik gehad. Heb in de zomer al gebeld of ik een Pfizer prik er bovenop kon krijgen, mocht niet. Er liggen 6 miljoen vaccins te wachten, maar we gaan pas over 5 weken weer prikken. En vooralsnog val ik niet in de doelgroep die als eerste mag. Terwijl er op mijn werk, tussen allerlei kwetsbare mensen, al heel lang geen sprake meer is van social distancing. Wat ook logisch is als je mensen ondersteunt met sociaal-psychologische problematiek. Geef me verdomme die prik!
Ik moet zeggen dat ik niet de intentie heb om een 3e prik te nemen, hoe denken andere collegas van jou daar over?

Bij 100 dagen in je hoofd trouwens mijn werkplek te zien, alleen andere afdelingen aangezien ik binnen de poort werk. Voor jou misschien wel herkenbaar?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik moet zeggen dat ik niet de intentie heb om een 3e prik te nemen, hoe denken andere collegas van jou daar over?

Bij 100 dagen in je hoofd trouwens mijn werkplek te zien, alleen andere afdelingen aangezien ik binnen de poort werk. Voor jou misschien wel herkenbaar?
De meeste mensen die net als ik gelijk bij de eerste oproep gegaan zijn, willen graag een derde. Maar ik spreek er eerlijk gezegd niet dagelijks collega's over.

Ik heb het niet gezien. Zal van de week eens kijken!
 

zwammy

Well-known member
De meeste mensen die net als ik gelijk bij de eerste oproep gegaan zijn, willen graag een derde. Maar ik spreek er eerlijk gezegd niet dagelijks collega's over.

Ik heb het niet gezien. Zal van de week eens kijken!
Benieuwd wat je ervan vindt idd, zal ook wel herkenbaar zijn.
 

erka

Well-known member
Nederland met zijn grote bek, met übersturmprutser Hugodejongekanniks voorop, gaat Oostenrijk even vertellen dat wij het echt niet eens zijn met hoe Oostenrijk het aanpakt.
 

Joost

Well-known member
Mwah, lijkt me dan niet meteen nodig om gelijk er een 3e er in te steken, help eerst de armere landen maar met de 1e
Gezien de afname van de werkzaamheid zou ik zo snel mogelijk iedereen boven de 50 en de risicogroepen die prik geven.
Dan loopt het in het voorjaar qua besmettingen wellicht op maar valt de ziekenhuisbezetting prima te handhaven.

En de rest hupsakee naar Afrika.
 

Max

Administrator
Forumleiding
  • Leuk
Waarderingen: JMD

gevegt

Well-known member
De burgemeesters zijn door de regering opgezadeld om beslissingen te nemen mbt het in de hand houden van corona.
Dat lijkt op het afschuiven van verantwoordelijkheden.
 

gevegt

Well-known member
Gezien de afname van de werkzaamheid zou ik zo snel mogelijk iedereen boven de 50 en de risicogroepen die prik geven.
Dan loopt het in het voorjaar qua besmettingen wellicht op maar valt de ziekenhuisbezetting prima te handhaven.

En de rest hupsakee naar Afrika.
Eigen volk eerst!
 

Fregge

Well-known member
Bij 100 dagen in je hoofd trouwens mijn werkplek te zien, alleen andere afdelingen aangezien ik binnen de poort werk. Voor jou misschien wel herkenbaar?
Oh ja fuck, dat moet ik ook nog eens terug kijken. Mijn vader kan er in voorkomen.
 
Bovenaan