Coronavirus 2

Bernardo

Well-known member
Vind het wel onbegrijpelijk dat je ook een QR code moet tonen als je je kinderen naar zwemles brengt. Kinderen hebben al een grote achterstand opgelopen vwb zwemlessen doordat de zwembaden lang dicht geweest zijn en die zijn nu weer de dupe door de vaccinatie status van de ouders. Je kan ook doorslaan, maar ja wie ben ik.
 

Joost

Well-known member
Vind het wel onbegrijpelijk dat je ook een QR code moet tonen als je je kinderen naar zwemles brengt. Kinderen hebben al een grote achterstand opgelopen vwb zwemlessen doordat de zwembaden lang dicht geweest zijn en die zijn nu weer de dupe door de vaccinatie status van de ouders. Je kan ook doorslaan, maar ja wie ben ik.
Wij hebben vandaag een mail gehad dat het dan weer niet nodig is bij brengen en halen van de kinderen met zwemles. 🤷‍♂️
 

erka

Well-known member
Landen met een pro-actief beleid gaven de boosterprik sowieso en zijn al druk bezig. Nederland natuurlijk weer eens te laat.

 

Eef de Kip

Well-known member
Helemaal mee eens, je ziet allang dat het vaccin mn bij de ouderen uitgewerkt raakt en dat er in die categorie steeds meer gevaccineerden op de IC terecht komen.
Verbijsterend dat je dan vorige week hoort dat we vanaf volgende maand gaan beginnen met de booster prik. dat had je toch allang voorbereid kunnen hebben?
 

Bernardo

Well-known member
Wij hebben vandaag een mail gehad dat het dan weer niet nodig is bij brengen en halen van de kinderen met zwemles. 🤷‍♂️
Bij ons juist andersom, afgelopen donderdag mail gehad dat het nodig is. Dag later kregen we weer mail dat het heel onduidelijk is hoe de regels precies zijn en was het weer niet nodig. Gisteren weer mail gehad, dat de Rijksoverheid de tekst op de website had aangepast en dat het wel verplicht is. Heerlijk die communicatie.
 

Joost

Well-known member
Bij ons juist andersom, afgelopen donderdag mail gehad dat het nodig is. Dag later kregen we weer mail dat het heel onduidelijk is hoe de regels precies zijn en was het weer niet nodig. Gisteren weer mail gehad, dat de Rijksoverheid de tekst op de website had aangepast en dat het wel verplicht is. Heerlijk die communicatie.

Dat is eerlijk gezegd een ongeloofwaardig verhaal aangezien dit al sinds vorige week woensdagochtend op de site van NOCNSF staat;

1636444394629.png
 

Fregge

Well-known member

Als je dit ziet heb je toch spontaan geen hoop meer voor de mensheid? 300 euro betalen. Je BSN nummer geven samen met andere gegevens om een QR code te krijgen wat je ook krijgt na een gratis spuitje.
 

Hankie

Well-known member

Als je dit ziet heb je toch spontaan geen hoop meer voor de mensheid? 300 euro betalen. Je BSN nummer geven samen met andere gegevens om een QR code te krijgen wat je ook krijgt na een gratis spuitje.
En straks maar klagen over identiteitsfraude....
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

ALenstra

Well-known member
Drie dokters-assistentes die bedragen tussen de 500 en 1000 euro vragen. Wie betaalt zoiets vraag ik me dan af!
 

zwammy

Well-known member
Ach geen spuit met een werking van een half jaar in uw flikker, daar valt wel wat van te zeggen.
 
Bovenaan