Coronavirus 2

Max

Administrator
Forumleiding
Frauderen en je gegevens aan criminelen geven is echter weer heel iets anders.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Frauderen en je gegevens aan criminelen geven is echter weer heel iets anders.
Echt hè, ik snap best dat mensen aarzelen om een vaccin te nemen, als de lange termijn effecten nog niet bekend zijn. Snap zelfs nog ergens mensen die om welke reden dan ook erg wantrouwend zijn naar alles wat de overheid doet en daarom geen vaccin nemen. Maar dat je dan vervolgens aan één of ander figuur die je ontmoet via Snapchat of Instagram 500 euro overmaakt en je BSN, plus naam en geboortedatum doorgeeft, dan ben je echt een imbeciel van de bovenste plank.
 

Joost

Well-known member
We zitten wel terecht in de paniekmodus qua besmettingen en ziekenhuisbezetting in diverse regio’s maar ziekenhuiscijfers lijken richting een top te gaan. Het opnamegemiddelde is 18% hoger dan vorige week en is stevig dalende. Als die cijfers doorzetten dan wordt eind deze week een piek bereikt.

Ik krijg wel het idee dat de spreiding niet helemaal top is.
 

Bernardo

Well-known member
Het 'goede' nieuws is dat de komende dagen de besmettingscijfer niet meer hoge groei gaan bevatten. Dankzij onze falende overheid is het aantal namelijk zo opgelopen dat we aan het maximum van de test capaciteit zitten. o_O
Die lui kunnen echt helemaal niks. En niemand in de media die er wat van zegt
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als dat zo is, dan blijven we qua IC bezetting waarschijnlijk onder de 500. Maar goed, die liggen er daar dan een paar weken voordat de bezetting echt gaat afnemen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dan groeit het geld ook wel op hun rug. Vroeger vond ik 500 tot 1.000 euro best veel geld als je ook iets gratis kon krijgen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Maar heb je geen prik in je lichaam.
Maar krijg je nog genoeg echte rotzooi binnen als aspartaam of suiker. Ik vergelijk het maar met drugs en de uitzondering die alcohol daarin krijgt, maar dan omgekeerd.

'Ik wil geen vaccin, dat is rotzooi en we weten niet wat het doet --> ja lekker doe maar een cola light en een doos chocolade, hmmm'
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die klote strategie ook. Ik heb in mei al mn tweede AZ prik gehad. Heb in de zomer al gebeld of ik een Pfizer prik er bovenop kon krijgen, mocht niet. Er liggen 6 miljoen vaccins te wachten, maar we gaan pas over 5 weken weer prikken. En vooralsnog val ik niet in de doelgroep die als eerste mag. Terwijl er op mijn werk, tussen allerlei kwetsbare mensen, al heel lang geen sprake meer is van social distancing. Wat ook logisch is als je mensen ondersteunt met sociaal-psychologische problematiek. Geef me verdomme die prik!
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Jamel

Administrator
Forumleiding
Maar krijg je nog genoeg echte rotzooi binnen als aspartaam of suiker. Ik vergelijk het maar met drugs en de uitzondering die alcohol daarin krijgt, maar dan omgekeerd.

'Ik wil geen vaccin, dat is rotzooi en we weten niet wat het doet --> ja lekker doe maar een cola light en een doos chocolade, hmmm'
In dat filmpje zag ik ook een ventje met stuiterballen van hier tot Tokyo als pupillen. Zal vast heel veilig en gecontroleerd spul zijn wat dat heeft veroorzaakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max
Bovenaan