Echt hè, ik snap best dat mensen aarzelen om een vaccin te nemen, als de lange termijn effecten nog niet bekend zijn. Snap zelfs nog ergens mensen die om welke reden dan ook erg wantrouwend zijn naar alles wat de overheid doet en daarom geen vaccin nemen. Maar dat je dan vervolgens aan één of ander figuur die je ontmoet via Snapchat of Instagram 500 euro overmaakt en je BSN, plus naam en geboortedatum doorgeeft, dan ben je echt een imbeciel van de bovenste plank.Frauderen en je gegevens aan criminelen geven is echter weer heel iets anders.
Die lui kunnen echt helemaal niks. En niemand in de media die er wat van zegtHet 'goede' nieuws is dat de komende dagen de besmettingscijfer niet meer hoge groei gaan bevatten. Dankzij onze falende overheid is het aantal namelijk zo opgelopen dat we aan het maximum van de test capaciteit zitten.
Ik zeg dan ook niet dat het niet idioot is.Frauderen en je gegevens aan criminelen geven is echter weer heel iets anders.
De media zit vast aan het kabinet. Ja knikken en rollen voor een botje.Die lui kunnen echt helemaal niks. En niemand in de media die er wat van zegt
Ik zeg dan ook niet dat het niet idioot is.
Klopt. Ik zie ook mennekes lopen met schoenen van 500 euro dus dat is ook een keuze.
Maar heb je geen prik in je lichaam.Maar die schoenen stelen, dan bespaar je 500 euro. Nu pleeg je fraude en kost het je 500 euro.
Maar krijg je nog genoeg echte rotzooi binnen als aspartaam of suiker. Ik vergelijk het maar met drugs en de uitzondering die alcohol daarin krijgt, maar dan omgekeerd.Maar heb je geen prik in je lichaam.
In dat filmpje zag ik ook een ventje met stuiterballen van hier tot Tokyo als pupillen. Zal vast heel veilig en gecontroleerd spul zijn wat dat heeft veroorzaakt.Maar krijg je nog genoeg echte rotzooi binnen als aspartaam of suiker. Ik vergelijk het maar met drugs en de uitzondering die alcohol daarin krijgt, maar dan omgekeerd.
'Ik wil geen vaccin, dat is rotzooi en we weten niet wat het doet --> ja lekker doe maar een cola light en een doos chocolade, hmmm'