Mario
Well-known member
Zeker in de winter, lekker thuiswerken đź‘ŤLockdown mag van mij ook wel weer terug hoor, scheelt weer een zooitje files en criminaliteit en ik vind het wel lekker rustig zo.
Kom maar op met die maatregelen.
Zeker in de winter, lekker thuiswerken đź‘ŤLockdown mag van mij ook wel weer terug hoor, scheelt weer een zooitje files en criminaliteit en ik vind het wel lekker rustig zo.
Thuiswerken waar mogelijk mogen ze sowieso definitief invoeren ongeacht corona.Zeker in de winter, lekker thuiswerken đź‘Ť
Alsof je met die carnavalsevenementen niet tegen elkaar aan staat te rijden, al dan niet in tenten en luidkeels staat te zingen en hard staat te praten tegen elkaar. Maar joh, valt allemaal best mee, ziekenhuizen stromen niet vol dus lekker alles doen en gewoon doorlopen mensen.
zolang ze de scholen en sportvoorzieningen voor jongeren maar open houden. Die lockdowns hebben voor de jongeren tussen de 12-18 niet veel goeds gedaan en alle rottigheid komt er nu in en buiten de school uit. Eigenlijk zie je hetzelfde ook terug bij voetbal"supporters".Lockdown mag van mij ook wel weer terug hoor, scheelt weer een zooitje files en criminaliteit en ik vind het wel lekker rustig zo.
Al die evenementen zouden (in Limburg tenminste) in de buitenlucht zijn. Nu deze niet doorgaan zullen veel mensen de kroegen ingaan. Plus dat het natuurlijk behoorlijk scheef is dat binnenconcerten voor duizenden mensen wel gewoon doorgaan.Alsof je met die carnavalsevenementen niet tegen elkaar aan staat te rijden, al dan niet in tenten en luidkeels staat te zingen en hard staat te praten tegen elkaar. Maar joh, valt allemaal best mee, ziekenhuizen stromen niet vol dus lekker alles doen en gewoon doorlopen mensen.
Dat bepaalde maatregelen scheef en inconsequent lijken zal je altijd blijven houden en is mi onvermijdelijk.
Verder is het zo dat je voor de kroegen en binnenconcerten 3G hebt en er dus nog een bepaalde mate van controle is. En ik vraag me af of een feest in de buitenlucht wel zo veilig is als iedereen hutje mutje staat en tegen elkaar aan staat te rijden.
Maar goed, dat zijn mijn 2 centen.
Die wat grotere evenementen zouden allemaal op een compleet afgezet plein zijn gehouden. In Venlo zou men met entreekaartjes gaan werken. Ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat die controle ook een stuk serieuzer zou zijn dan bij de kroegen, waar in veel gevallen enkel een qr-code voldoende is.Dat bepaalde maatregelen scheef en inconsequent lijken zal je altijd blijven houden en is mi onvermijdelijk.
Verder is het zo dat je voor de kroegen en binnenconcerten 3G hebt en er dus nog een bepaalde mate van controle is. En ik vraag me af of een feest in de buitenlucht wel zo veilig is als iedereen hutje mutje staat en tegen elkaar aan staat te rijden.
Maar goed, dat zijn mijn 2 centen.