Coronavirus 2

Joost

Well-known member
Die vond ik ook wel bijzonder. Dan is amateurcompetitie in het voetbal of welke sport dan ook toch vrijwel niet te doen?
Het verklaart wel waarom NOCNSF de sportbestuurders vroeg beschikbaar te zijn vanavond.

De nieuwe maatregelen slaan totaal de plank mis. Het toegangsbewijs heeft bij deze hoge prevalentie duidelijk nauwelijks effect en de groep die niet gevaccineerd is ga je hiermee ook nog steeds niet overtuigen. Intussen worden er wel allerlei sectoren geraakt en het voor anderen ingewikkelder gemaakt een normaal leven te hebben terwijl communicatie over effectieve maatregelen achterwege blijft.

Op 11 november worden deze 'maatregelen' geevalueerd. Op dat moment kun je nog geen enkel effect zien dus het is bidden dat de besmettingscijfers stabiliseren.
 

Miramar

Well-known member
Met 200 man in de kantine zuipen met QR code en boodschappen doen met mondkapje op zonder dat er iemand in je aura loopt....
 

Bonehead

Well-known member
Op 11 november worden deze 'maatregelen' geevalueerd. Op dat moment kun je nog geen enkel effect zien dus het is bidden dat de besmettingscijfers stabiliseren.
En niemand die hier een kritische vraag over stelt. Vijf dagen zitten er effectief tussen....
Met 200 man in de kantine zuipen met QR code en boodschappen doen met mondkapje op zonder dat er iemand in je aura loopt....
In de kantine zit ik met bekenden en voel ik mij veiliger dan in een supermarkt met allerlei wisselende contacten. Ik zoek met mijn maten wel een plekje op waar ik mij veilig voel. Bovendien als het andersom zou zijn zou het ook niet werken.
 

RistoDB

Administrator
Forumleiding
Sorry, ik kan het niet meer volhouden. Wat een stelletje idioten.
Jaja, out of the box denken voelt niet meteen fijn. Als idioot bestempelen is daar een indicatie van, je kunt ook stellen dat je je niet kan vinden in de aangeboden informatie. Net ff chiquer toch?
 

zwammy

Well-known member
Gisteravond nog iemand die vertelde dat er in de tijd dat een coronapatiënt op de IC ligt er iets van 15 hartoperaties kunnen worden uitgevoerd.

Maar ach, zijn maar cijfers.
Mij benieuwen hoeveel ze er in Congo hadden gedaan.
Een vriend van een vriend zeker. Kijk anders even naar de ic plekken in Nederland.
 

gevegt

Well-known member
Jaja, out of the box denken voelt niet meteen fijn. Als idioot bestempelen is daar een indicatie van, je kunt ook stellen dat je je niet kan vinden in de aangeboden informatie. Net ff chiquer toch?
Ik kan me heel goed verplaatsen in een ander. Dat is onderdeel van mijn vak en durf te stellen dat ik dat aardig goed kan. Wat ik gezien heb, is een parade van eensgezinde met klap op de vuurpijl iemand die het complot denken verheven heeft tot absolute waarheid.
Wat opzich natuurlijk niet vreemd is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

gevegt

Well-known member
De eerste noodkreet uit de voetbalwereld naar aanleiding van de nieuwste maatregelen tegen corona komt van Katwijk. ,,Kabinet, wat doe je ons aan”, zegt voorzitter Mart Vergouwen van de topamateurs uit de tweede divisie. Hij vreest dat meerdere elftallen met ingang van komend weekeinde geen spelers genoeg hebben, dat vrijwilligers het laten afweten en dat er geen mensen zijn om te controleren op de coronapas.

Er is ook direct een goed effect! (y)
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Fregge

Well-known member
Ik zou pas scannen als er gescoord wordt. Ik zie het al wel helemaal voor me. 16:17. Zahavi met de 2-2 in Sittard. De scheids komt aanlopen met een scanner. "Nee sorry. Rood. Doelpunt afgekeurd."
 
Bovenaan